Bling Bling nail art

Soms heb je wel eens van die tijden wanneer je vol inspiratie zit en dat had ik laatst weer. Ik koos ervoor om een nail art te maken met veel rhinestones en zilver. Ik maakte deze super bling-bling nail art op dit lakje en laat het resultaat vandaag zien.
blingnails1Hier nog even de spulletjes die ik heb gebruikt:IMG_9806

  • Nadat ik mijn nagels gelakt had bracht ik wat transparante lak aan en daarop een ‘plaksteen’ van de Hema (niet op de foto).
  •  Rondom de plaksteen bracht ik wat transparante lak aan en plaatste er 2 rhinestones en beads omheen.
  • Daarna pakte ik mijn zilveren striper van LA Colors Art Deco en maakte ik strepen rond de plaksteen.
  • Ik vond de zilveren lak niet feestelijk genoeg en bracht daarom Metallic Silver van LA Colors aan. Op de randen maakte ik dunne strepen met de Silver Glitter striper.
  • Het was voor mij nog niet glitterig genoeg dus bracht ik zilveren hexagons (Xenos) aan. Als laatste sloot ik af met een top coat.

blingnails2Sorry voor de ingewikkelde uitleg, ik hoop dat je het een beetje begrepen hebt want dit is een veel snellere manier voor mij, ipv dat ik stap-voor-stap foto’s maak. Bedankt voor het lezen!

Wat vind jij van deze nail art?

16 gedachten over “Bling Bling nail art

Geef een reactie

