Catrice 880 No Snow Petrol swatch

Vandaag heb ik alweer een Catrice lak voor jullie. Deze komt nog uit de collectie van eind vorig jaar en begin dit jaar. Het lakje heet No Snow Petrol en heeft een donker turkooise kleur en een blauwe shimmer. Benieuwd? Lees snel verder!
IMG_0828IMG_0766De kleur van 880 No Snow Petrol zit tussen groen en blauw in. Toch vind ik dat ‘ie eerder naar blauw neigt dan naar groen. Dit lakje droogt semi-matte op. In het flesje is duidelijk een blauwe gloed te zien, maar op de nagel valt dat best wel tegen. Alleen in de zon zie je een blauwe shimmer. Dit vind ik best wel jammer want het had een erg bijzondere combi geweest. 
IMG_0752Over de dekking ben ik zeer te spreken. Voor de foto’s heb ik maar 1 laagje aangebracht! Dit heb ik op zich wel vaker met Catrice lakken, maar ze blijven me elke keer weer verbazen. Het aanbrengen was appeltje-eitje met de brede, rond afgesneden kwast. En ook de droogtijd was fantastisch, ik moest een halfuurtje later omkleden maar heb geen enkele beschadiging opgelopen! Ik was wel vergeten om een top coat aan te brengen en had daardoor al vrij snel chips, een goede top coat is dus een must!

IMG_0759

Yesss…this is what we want! Jammer genoeg hebben wij hier in Nederland niet elke dag zon…*zucht*

IMG_0834Een mooi lakje dat erg goed dekt en makkelijk aanbrengt, maar wel een goede top coat nodig heeft. Als je geluk hebt kun je hem bij de Kruidvat of Trekpleister vinden voor €1,35.

Wat vind jij van No Snow Petrol?

11 gedachten over “Catrice 880 No Snow Petrol swatch

  1. beautyjuf

    Oh spijt, wat heb ik nu een spijt..! Laatst met dit lakje in mijn handen gestaan, maar ik twijfelde dus heb ik het niet gekocht. Nu ik jouw foto’s zie, denk ik ‘Wauw, mooie kleur!’ Hopelijk ligt ‘ie nog in een uitverkoopbak…

  2. Elisabeth

    Dat word dus weer rennen naar het Kruidvat, sind ik jouw blog heb ontdekt en allerlei lakjes zie, die ik normaal gesproken links laat liggen, heb ik nog nooit zo vaak moeten rennen naar het Kruidvat…ach ja gelijk een goeie workout, twee vliegen in een klap.;-)

  3. Jewelyz

    Oh wow dit is écht een mooi kleurtje!
    En dat hij in een laagje dekt is erg fijn, op de foto’s ziet de dekking er ook prima uit. Ik heb deze nog niet gekocht eigenlijk, maar nu wil ik ‘m toch wel.. hmm hopen dat ze hem nog hebben hihi!

Geef een reactie

