Duo: Holo Que Tal on top!

Laatst kreeg ik een donkerpaars creamy Hema lakje. Ik heb deze ook nog geswatcht, maar de foto’s waren niet al te best. Gelukkig was daar mijn redder in nood: C07 Holo Qué Tal?  uit de Million Styles LE van Catrice. Samen vormen ze een geslaagde combi.IMG_0677IMG_0664Een perfecte match, vind ik zelf. Door de donkere achtergrond van het Hema lakje komen de glitters erg goed voor hun recht. In het flesje zie je alleen paarse glitters, op de nagel ook blauwe. Vooral in het licht heeft deze combinatie een hoog ‘wow-gehalte.’IMG_0667Jammer genoeg heb ik geen goede foto’s van het Hema lakje, maar het is gewoon een basic crème donkerpaars kleurtje zonder enige poespas. Het nummer weet ik ook niet, doordat het stickertje er af is gehaald. Het Catrice lakje heb ik uit de uitverkoopbak gevist voor €2,99 (wat volgens mij ook de oorspronkelijke prijs is.) Waarschijnlijk is ‘ie niet meer verkrijgbaar.

Wat vind jij van deze combinatie?

17 gedachten over “Duo: Holo Que Tal on top!

Geef een reactie

