Essie – As gold as it gets

Essie lakken, ik vind ze er prachtig uitzien maar vind de prijs altijd wat te veel. Ik was daarom ook erg blij dat ik voor een leuke prijs een Essie lakje van Karine kon overnemen, namelijk As gold as it gets. Deze mooie glitterlak laat ik vandaag aan jullie zien.IMG_0913

Ik heb dit lakje als eerst geswatcht over zwart en wit.IMG_0825Persoonlijk vind ik de glitters mooi staan bij beide kleuren, het kan beide hebben. Wel denk ik dat als je het over een pastelkleurtje aanbrengt, je er maar weinig van zult zien. Ik heb No Snow Petrol van Catrice als basiskleur gebruikt voor mijn nagels. Ik draag er 1 laagje van deze lak overheen.IMG_0853Hele fijne gouden glitters die nét even dat beetje extra geven aan een crème lakje. De glitters zijn verschillend van vorm en van grootte. De glitters hebben ook wel iets weg van The Man With The Golden Gun van OPI en de gouden lak uit de Zoya Gilty Pleasures set, maar dan zijn de glitters veel kleiner en minder opvallend.IMG_0846Het lakken ging erg fijn met deze Essie lak. Het kwastje is relatief smal in vergelijking met de Essence en Catrice lakken. Ook de droogtijd was erg kort. Over de houdbaarheid kan ik weinig zeggen, aangezien het is aangebracht over een andere lak.IMG_0917

Dit lakje is erg mooi en werkt fijn, maar je moet er wel wat voor over hebben. Essie lakken kun je voor €10,16 kopen bij de Etos of online tussen de €10-15.

Hoe vind je deze glitterlak? Heb jij zelf veel Essie lakken?

14 gedachten over “Essie – As gold as it gets

    1. Merel

      Dankje Jolet!
      Ik heb je reactie moeten aanpassen, spammen wordt niet gewaardeerd op mijn blog. Misschien doe ik nog eens een ‘Spam je blog’ artikel, maar voor nu heb ik het liever niet.

Geef een reactie

