I love Spring TAG!

Tot nu toe is er nog maar 1 tag op mijn blog verschenen, en aangezien ik tags erg leuk vind om te lezen en ik ook dol ben op de lente kwam deze tag op het perfecte moment. Bij deze, bedankt Helen! Benieuwd? Lees snel verder!ilovespring

1. Welke nagellak kleuren draag jij het liefst in het voorjaar?

Met lente komen natuurlijk alle pastelkleurtjes weer uit de kast (in mijn geval Helmer)! Het is super cliché, maar als de lente er aan komt lak ik mijn nagels het liefst in zachte, lieve kleurtjes die in de winter ‘niet mogen.’ Ik ben sowieso dol op alles met een pastelkleurtje! Als ik moest kiezen ga ik dan toch voor mint en lila.

2. Hoe zie jij er op je paasbest uit?

Hmm…als ik heel eerlijk ben draag ik niet veel anders dan normaal. Met kerst kies ik altijd een mooie outfit uit, maar met Pasen heb ik dat niet zo. In ieder geval lichtere kleuren dan in de winter. 😉

3. Als je aan de lente denkt, waar word je dan écht vrolijk van?

Alle bomen en bloemen die weer tot leven komen! Ik heb deze week al de eerste groene bladeren al gespot en kan niet wachten tot alle bomen weer helemaal groen zijn. Ook kijk ik uit naar alle mooie bloemen die weer uit de grond komen. Ik kijk ernaar uit om alle gele tulpen weer te zien als ik  door de stad fiets!

4. Wat is jouw ultieme voorjaars parfum?

Pfoe….om eerlijk te zijn draag ik nooit parfum. Ik heb wel een paar flesjes staan maar daar doe ik zelden iets mee. Ik denk dat bloemengeurtjes mij wel vrolijk kunnen maken in de lente.

5. Welke items in je kleding kast bewaar jij speciaal voor de lente?

Mijn zwarte colbertje met halve mouwen! Ik ben een ontzettende koukleum en heb hem dus al niet meer gedragen sinds halverwege de herfst vorig jaar. Ik vind het jammer dat ik zo lang moest wachten, maar nu mag ik ‘m weer aan! Ook hoop ik dat we snel weer warme lentedagen krijgen waarbij ik geen truien of vestjes hoef te dragen. Hoera voor t-shirts!

6. Van welk nummer krijg je de lente in je bol?

Ik heb denk ik geen speciafiek nummer dat mij aan de lente doet denken. Wel vind ik het nieuwe nummer van Carly Rae Jepsen, tonight I’m getting over you, perfect voor de lente/zomer en krijg ik hem nu al niet meer uit mijn hoofd. Liedjes met een sneller ritme vind ik sowieso wat leuker dan de langzamere.

7. Welke musthave hoop jij nog te scoren dit voorjaar?

Ik wil nog heel graag zo’n luchtig bloesje, het liefst in een lief pastelkleurtje. Ik heb er al een paar van de H&M gezien die in aanmerking komen….

8. Welke smaak paaseitjes is jou favoriet?

Zeker weten melk! Ik ben dol op chocolade, maar lust bijna alleen maar melk. Puur vind ik gewoon te bitter en van te veel wit word ik misselijk. Maar van melkchocolade kan ik nooit genoeg krijgen! Ik hoop dat we ze snel weer in huis krijgen…

Zo, dat was ‘m alweer! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden om te lezen. Neem deze tag gerust over als je dat wilt! Alvast een fijn weekend toegewenst!

Wat vinden jullie van deze tag? Houden jullie van de lente?

17 gedachten over “I love Spring TAG!

Geef een reactie

