Etos 101 swatch

Toen ik langs het schap van de Etos make-up liep viel mijn oog meteen op dit lakje. In het flesje zat een mooie duochrome kleurtje, wat je niet zo snel tegenkomt in de Nederlandse drogisterij. Benieuwd? Lees snel verder!IMG_0093IMG_0074En inderdaad, dit lakje is duochrome! Even voor de nieuwelingen in het nagelwereldje, duochrome is als een lak 2 kleuren vertoont. In dit geval zijn dat roze en oranje, een mooie combinatie! Wat erg grappig is aan dit lakje is dat het bestaat uit alleen maar glitters. Deze glitters zijn zo fijn dat je het wel dekkend kunt krijgen in 2 laagjes, die je hierboven ziet.IMG_0078Ik kan alleen maar postief over dit lakje zijn. Het brengt makkelijk aan, droogt snel, dekt in 2 laagjes, blijft aardig zitten en is ook erg bijzonder. Een echte aanrader dus! Je kunt hem vinden bij de Etos voor €2,49

Wat vind jij van deze kleur? Heb jij goede ervaringen met Etos lakken?

Psssst… deze week komt er een winactie online!

21 gedachten over “Etos 101 swatch

  1. Estelle

    Ik heb hem ook! Vind hem super mooi 🙂 Als het goed is, heeft Etos nog zo’n lakje, een paars-goude duochrome! En ze hebben een dupe van Péridot/Genius in the bottle. Heb ze dus alledrie 🙂 Ik ben erg tevreden over de kwaliteit.

  2. Rosie

    Wauw dit ziet er echt heel erg mooi uit ik ben dol op dit soort lakjes! Morgen meteen maar even gaan kijken!

    Als je het leuk vind: ik organiseer vandaag een link party, dit houdt in dat je reclame mag maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto en een link naar je blog! Tof toch!?:) zou het leuk vinden als je mee zou doen!

    Liefs Rosie

Geef een reactie

