Luipaard & zebra print nail art + tutorial

Het is alweer 2 weken geleden dat ik voor het laatst een nail art plaatste, hoogste tijd voor een nieuwe dus! Deze keer heb ik mijn stempelspulletjes weer uit de kast getrokken en ben ik tot de volgende nail art gekomen.IMG_0721

Gebruikte producten:IMG_0737

Hieronder volgt de stap-voor-stap beschrijving. Ik draag al deze NOTD op mijn nagels.

luipaardhowto1Als eerste pak je een stukje plakband, plak deze eventjes op je hand om hem wat minder te laten plakken. Vouw het dubbel en knip er met behulp van een klein schaartje een half hartje uit. Nu kun je het stukje plakband voorzichtig openvouwen en op je nagel plakken.luipaardhowto2Breng nu een lichtere paarse kleur over de accentnagel en laat deze goed drogen. Nu kun je aan de slag met stempelen; pak een stempelkussen en schaper en kies voor een image plate met een zebra/luipaard print. Ik gebruikte m57 voor het hartje en m78 voor de rest vna mijn nagels, beide kun je vinden op deze webshop. De stempellak komt van Essence.IMG_0732Als laatste heb ik de LA Colors Art deco striper ‘White’ en MAX striper ‘Purple’ gebruikt om rondom het hartje wat zebrastrepen te maken. Ook gebruikte ik ‘Black’ van LA Colors om het hartje te omlijnen. Breng als laatste nog een top coat aan and you’re done!

Hoe vind jij deze nail art geworden? Hou jij van nail art met een dierenprintje?

Psssst…eind van de week komt er een winactie online!

9 gedachten over “Luipaard & zebra print nail art + tutorial

  1. Marie-José

    Mooi hoor! En wauw wat heb je toch een supermooie nagels! Ik kan me voorstellen dat je die graag elke dag van een kleurtje voorziet zodat ze nog beter tot hun recht komen! X, Marie-José

Geef een reactie

