Shoplog: W7, Essence Vintage Disctrict + Glam Rock

Het is weer tijd voor een shoplog! Vandaag laat ik jullie de laatste lakken die ik kocht in de winter zien, want het is vandaag alweer lente! Dat betekent dus meer lieve pastelkleurtjes en fleurige nail arts. Maar laten we eerst de winter goed afsluiten met een paar mooie lakken!IMG_0979IMG_0984Allereerst wil ik jullie mijn eerste W7 lakken laten zien. Ik zag al op een aantal blogs prachtige swatches van deze lakken voorbijkomen en was heel benieuwd geworden. Toen ik de kans kreeg om langs de Op = op voordeelshop te gaan was ik ook erg enthousiast: wat een mooie kleuren! Het liefst had ik ze allemaal meegenomen, maar uiteindelijk nam ik toch deze 4 mee.IMG_0992En…wat zag ik daar in het Essence schap liggen? Deze twee schattige nail art kits uit de Vintage District LE! Ik heb ze alletwee meegenomen, niet voor mezelf maar voor de winactie van morgen! Houd de site dus goed in de gaten als je deze zelf niet hebt kunnen scoren.ess_GlamR-Nailpol_02_Toen ik op Marktplaats aan het rondsnuffelen was kwam ik ook dit lakje van Essence uit de Glam Rock LE tegen. Het is een roze lak met holografische glitters en heet Pink Punk. Uiteindelijk heb ik hem ‘gewonnen’ met een bod van โ‚ฌ2,-. Waarschijnlijk komt het deze week door de bus, ben benieuwd!

Zo, dit was het weer voor deze winter. Ik ben erg blij met wat ik heb gekocht en hoop ze snel voor jullie te mogen swatchen. Bedankt voor het lezen!

Wat vind jij van mijn aankopen? Waar ben jij benieuwd naar?

14 gedachten over “Shoplog: W7, Essence Vintage Disctrict + Glam Rock

    1. Merel

      Toevallig wel ja! Bij mij kwamen er al wel chips na 2 dagen, maar dat heb ik eigenlijk wel bij alle lakken. Ik vind ze verder erg fijn lakken en de dekking is ook prima ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

