Winactie: Win 2 Vintage Distict nail art decoration kits! (gesloten)

Daar is ‘ie dan: de allereerste winactie! Je kunt kans maken op 2 nail art decoration kits uit de Vintage District limited edition van Essence. Ik weet dat deze al snel uitverkocht waren en sommigen er dus niet aan hebben kunnen komen. Gelukkig zag ik ze toevallig laatste week nog liggen en geef ik ze weg! Lees verder om te zien hoe je mee kunt doen.winactie-essence

Deze winactie is open voor iedereen, dus ook voor meiden uit België! Om iedereen een eerlijke kans te geven zijn er een paar dingen die extra kunt doen en dus niet verplicht zijn. De winnaressen worden dan ook random gekozen. Heb je nog vragen neem dan even contact op.

Wat moet je verplicht doen?

  • Volg je me via Bloglovin’ en like dit artikel (heb je geen Bloglovin, laat het dan weten bij de reacties)
  • Laat een reactie achter dat je meedoet en vertel welke extra opties je hebt gedaan. Vermeld ook de link van je facebook/twitter zodat ik het kan controleren.

Wat mag je doen? (de +… betekenen hoeveel extra entries je krijgt)

IMG_0994

De winactie loopt 2 weken en eindigt op 5 April. De winnaar wordt kort daarna bekend gemaakt.

Good luck!

26 gedachten over “Winactie: Win 2 Vintage Distict nail art decoration kits! (gesloten)

  1. Lotus

    ik doe mee!
    Je maakt korte maar leuke & duidelijke artikels ( niet altijd kort hoor!)
    Je bent super leuk, en je maakt super mooie nail art!
    Natuurlijk doe ik mee, want ja~!
    Wie houdt er nou niet van nail art?
    Ik doe gewoon mee, omdat bij ons deze zijn uitverkocht en heb er wel 1000x om gezeurd en steeds zijn ze niet binnen.
    Het zou gewoon te gek zijn, als ik win! Dan kan ik weer aan de slag op mijn blog, en komt er ook een artikeltje!

  2. Tessa

    Leuke winactie,

    via bloglovin’ volg ik je al heel lang.
    Toen ik op veel verschillende blogs aan het lezen was over deze set vroeg ik me al af of deze ook bij ons bij de kruitvat verkrijgbaar was.. maar helaas ben de 3 kruitvat filialen in de omgeving af gegaan maar het is niet gelukt. Daarom hoop ik deze winactie te winnen!

  3. poweredbyflowers

    Ik wilde eerst andere een kans geven omdat ik het niet zo heel graag wilde, maar ik heb me bedacht en wil toch meedoen 🙂 haha ‘you got 1 new follower’ Ik volgde je al wel met de wordpress volgers, vind ik voor wordpressblogs een beetje gemakelijker.

  4. kim

    IK weet niet wat blogvin is wil iemand me helpen met het aanmaken ervan ik zou heel graag mee willen doen en erover schrijven op mijn blog en facebook en twitter alleen ik heb geen blogvin help me

    1. Merel

      Wat leuk dat je mee wilt doen! Volgen via Bloglovin is heel simpel! Je gaat naar bloglovin.com, maakt een account aan (je hoeft alleen je emailadres en een wachtwoord in te vullen),klikt op ‘Follow this blog with Bloglovin’ aan de zijkant van de site en drukt op ‘Follow’. Laat je het even of het is gelukt?

  5. Esmee

    Ik doe mee succes iedereen!
    Waarom ik meedoe: omdat het je eerste winactie is is het natuurlijk een hele eer!
    En omdat ik geen extra essence schap is zou het wel erg tof zijn!
    XOXO esmee

  6. Janne

    Hoi, beetje laat, wij (twee zusjes) doen ook mee, we hebben geen bloglovin en kunnen ook niet met de andere mogelijkeheden meedoen helaas, maar we willen wel een kansje wagen. Kusjes van Janne en Marte

    1. Merel

      Leuk dat jullie mee willen doen!
      Sorry, maar volgen via Bloglovin is echt verplicht. Het is helemaal niet moeilijk en totaal veilig om het aan te maken, je hoeft alleen een emailadres in te vullen en een wachtwoord te verzinnen, that’s all! Heb je nog hulp nodig, laar het even weten. 🙂

Geef een reactie

