Budget tip: Wibra neon nagellak

De Wibra, wie kent ‘m niet? Je vind er kleding, sieraden, speelgoed…..en nagellak! Er stonden 5 neonkleurige lakken voor €1,00 in de folder van afgelopen week en ik kon het niet laten om ze te kopen en te swatchen!IMG_1135De lakken hebben geen namen of nummers, dus noem ik ze ‘roze’ en ‘blauw’.

IMG_1143Helaas komt de kleur van dit lakje slecht over op de camera, in het echt ziet het er wat rozer uit dan op de foto. Maar, neon is ‘ie zeker! Een erg leuk kleurtje voor de zomer. De dekking was perfect, 1 laagje was al genoeg. Tijdens het drogen ontdekte ik dat de lakken een matte finish hebben, wat je eigenlijk al vrij snel hebt bij neon lakken. Toch viel het deze keer wel op, want het is echt zo mat als wanneer je een matte top coat gebruikt.IMG_1167Het blauwe vriendje is al een stuk minder neon, maar volgens mij bestaat écht neonblauw ook niet.  Ik vind hem eigenlijk niet thuishoren tussen neon geel,oranje en roze, deze kleur is een stuk minder opvallend. Ook de dekking viel wat tegen, het bovenstaande resultaat kostte wel 3 laagjes. Net als de roze droogt het matte op, maar naar mijn idee wel wat minder.neonlakkenHet lakken ging prima met het dunne, recht afgesneden kwastje. De dop is vierkant en geeft veel grip. Niets mis mee! Ik kan de lakken daarom wel aanraden, maar zou de blauwe wel laten liggen als je op zoek bent naar échte neon kleurtjes.

De flesjes bevatten 7 ml aan inhoud en zijn voor €1,00 te koop bij de Wibra. Er zijn in totaal 5 kleuren: neon- geel, oranje, roze, rood, groen en blauw.

Heb jij al van deze lakken gehoord? Wat vind jij van neon kleuren op je nagels?

8 gedachten over “Budget tip: Wibra neon nagellak

  1. Jewelyz

    Mooie kleurtjes, zeker voor die prijs 😉 Grappig dat ze een matte finisch hebben, bij die rood/roze vind ik het erg mooi.
    Zelf ben ik niet zo van de neon kleurtjes, dit zou ik nog wel dragen maar echt fluo geel en groen niet echt 😉

  2. Lotus

    Mooie kleurtjes!
    Ik vind het vreemd, deze nagellak kun je ook in een set bij de intertoys voor 12,00 kopen met wat meer kleuren ( niet deze maar andere!?)

Geef een reactie

