Julep – Mischa

De Julep lakken kreeg ik van Leslie uit Amerika en zijn daarom extra speciaal. Dit mooie lakje, Mischa, heb ik dan ook met veel plezier gedragen. Vandaag laat ik de swatch van dit juweeltje zien.IMG_1069
IMG_1085Mischa is een rode kleur met een beetje oranje, een soort koraal. Opvallend, maar toch chique. Het kleurtje bevat een mooie zilveren shimme, I like! Normaal draag ik niet zo snel rode tinten, maar deze keer maakte ik zo een uitzondering.IMG_1087Nog even een close-upje van de nagel. Look at that gorgeous shimmer!
IMG_1078
Mischa dekt in 2 laagjes en brengt gemakkelijk aan. Het kwastje is smal waardoor je er netjes mee kunt lakken. De structuur is iets aan de waterige kant, maar het geeft geen problemen met lakken. De droogtijd viel reuze mee, de lak was in een paar minuten al klaar voor een top coat. De houdbaarheid is ook prima, deze lak ging langer mee dan de gemiddelde Essence/Catrice lak.julepmischaYep, ik ben helemaal fan van de Julep lakken! Helaas zijn ze voor zover ik weet alleen in Amerika verkrijgbaar. Je kunt wel kijken op hun website, maar ik heb geen idee wat de verzendkosten zullen zijn.

Spreekt dit kleurtje jou aan? Heb jij al eerder van Julep gehoord?

8 gedachten over “Julep – Mischa

Geef een reactie

