Pasen nail art + stap-voor-stap foto’s

Morgen is het alweer zo ver: Pasen. Daarom heb ik vandaag een nail art voor jullie die geïnspireerd is door Pasen. Lees snel verder voor de nail art en de stap-voor-stap beschrijving!IMG_1337
Dit zijn de gebruikte lakken op volgorde:pasenlakken

Stap voor stap beschrijving:pasennailart

  1. Als eerste lakte ik mijn nagels lichtblauw. Daarna pakte ik een stukje keukenspons en maakte wolkjes met een witte lak.
  2. Met een groene striper heb ik het gras gemaakt. Om een natuurlijker effect te creëren heb ik verschillende tinten groen gemengd en het striperkwastje daar in gedaan.
  3. Voor de paaseitjes pakte ik een dotting tool en gekleurde lakken en maakte daar eivormige rondjes van. De basis van de haas maakte ik ook met een dotting tool en een bruine lak gemengd met een huidskleurige lak.
  4. Als laatste heb ik de details gemaakt doormiddel van gekleurde stripers. Ook heb ik de oogjes, neus en snorhaartjes van het haasje gemaakt. En zoals altijd, vergeet niet om met een top coat af te sluiten.

IMG_1337Tadaa! Het is misschien niet de meest orginele paas nail art, maar ik vind hem wel cute geworden. Natuurlijk kun je variëren in kleur, wat dacht je bijvoorbeeld van een roze paashaas? Weer eens een keertje wat anders. Ik wens jullie bij deze ook fijne paasdagen! Enne…niet teveel eitjes snoepen hè 😉

Hoe vind je mijn paas nail art geworden? Ga jij nog een uitbundige nail art voor Pasen maken?

12 gedachten over “Pasen nail art + stap-voor-stap foto’s

    1. Merel

      Dankjewel esmee!
      Eigenlijk doe ik niets om mijn nagels sterk te krijgen, dat zijn ze al van zichzelf. Als je zelf sterke nagels wilt kun je het beste nagelverharder gebruiken. 🙂

  1. Rosie

    WAUW wat mooi gemaakt, haleluja wat ziet dit er professioneel uit! echt knap zeg!

    Als je het leuk vind, ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog. Dit houdt in dat je reclame mag maken voor de 3 leukste artikelen die je afgelopen week geschreven hebt inclusief een foto en een link naar jou site! Super leuk toch :D! Zou het leuk vinden als je mee zou doen!

    Fijne Pasen!
    Liefs van Rosie

Geef een reactie

