NOTD: Tweede Paasdag

Het zal jullie niet ontgaan zijn dat het vandaag 1 April én Tweede Paasdag is. Helaas kan ik maar voor 1 van de twee mijn nagels lakken en ik ben gegaan voor de tweede optie. Ik laat jullie de Pasen NOTD voor vandaag zien.IMG_1283Nadat de lente was begonnen had ik zin in een echt lentekleurtje. Ik koos voor mijn enige oranje lakje, namelijk Coral’s Enchanted Garden uit een Catrice LE. Welke LE het was weet ik niet, want dit lakje vond ik in de uitverkoopbak. IMG_1245Voor het bovenstaande resultaat heb ik 2 laagjes aangebracht. Ik vind het een fris, vrolijk lentekleurtje en ben er helemaal verliefd op geworden! Na een dag vond ik het al wel een beetje saai, dus besloot ik er een Special Effect Topper overheen te gooien. Het werd Night In Vegas, een mooie lak met flakies die ik al een hele tijd niet meer heb gebruikt.IMG_1266IMG_1268Een leuk, subtiel effect vind ik het geven. Die flakies zijn zichtbaar, maar niet al te opvallend. Het is op de foto niet te zien, maar Night In Vegas heeft vele kleuren. Soms vallen de flakies erg op, maar meestal zijn ze erg subtiel.

Mijn meest geslaagde duo is het niet, maar ik vind het wel de moeite waard. Hopelijk hebben jullie een fijn paasweekend, geniet ervan!

Wat vind jij van deze combinatie? Hoe combineer jij flakies het liefst?

9 gedachten over “NOTD: Tweede Paasdag

Geef een reactie

