W7 nagellak swatches: 74, 95, 96 en 123

De W7 lakken zagen jullie al in deze shoplog langskomen. Ik was erg benieuwd naar dit merk en kon niet wachten om ze uit te proberen. Vandaag dus de swatches van alle vier de lakken van dit merk.IMG_1056

IMG_102974 Cosmic Blue is een transparante lak met blauwe en zilveren glitters. Voor het bovenstaande resultaat heb ik 3 laagjes gebruikt en nog steeds zie je er de nagel doorheen. Deze lak is dus meer geschikt als glitterlak over een crème kleurtje.IMG_100295 Pink Mirror is een roze metallic lakje. Deze kleur bevat ook een hele fijne glitter die een beetje naar zilver neigt. Voor deze lak had ik maar 1 laagje nodig.IMG_101396 Mosaic is toch wel mijn favoriet van de vier. Het heeft een lief blauw kleurtje met grove gele en roze glitters. Ik draag 2 laagjes.IMG_1035123 Moonlight heeft een transparante basis en heel veel kleine gekleurde glitters. Een echte glitterbom! Ik heb 2 laagjes aangebracht, maar je zou ook 1 laagje over een ander kleurtje kunnen aanbrengen.

IMG_1053Man, wat ben ik blij met deze lakken! Waarschijnlijk heb ik mijn nieuwe favoriete nagellakmerk gevonden. De enige kleur die een beetje tegenviel was 74 Cosmic Blue, maar dat komt doordat ik dacht dat de glitters de hele nagel zouden bedekken, maar ik vind het op deze manier ook wel leuk. Verder is de kwaliteit ook prima: de lakken drogen snel, lakken fijn en chippen niet al te snel. Ik heb nog vééél meer andere mooie kleuren gezien in het schap en zal zeker nog eens langskomen!

W7 lakken zijn verkrijgbaar bij de Op = op voordeelshop en kosten €2,75 per stuk. Per paar betaal je €5,-

Wat is jouw favoriet van de vier? Heb jij (goede) ervaring met W7?

PS Morgen is de laatste dag dat je nog kunt meedoen aan de winactie! De winnaar wordt aanstaande zaterdag bekend gemaakt.

13 gedachten over “W7 nagellak swatches: 74, 95, 96 en 123

Geef een reactie

