Winnaar Essence Vintage Disctrict nail art kits

Vandaag maak ik de winnaar van de winactie bekend. Er hebben in totaal 17 meiden meegedaan, super leuk! Het liefst zou ik jullie allemaal wat willen geven. Maar….er kan er maar 1 de winnaar zijn. En wie dat is, maak ik bekend.winnaaressenceIk zal jullie niet langer in spanning houden. Degene die door de fruitmachine is gekozen is…fruitmachinePoweredbyFlowers! Gefeliciteerd! Stuur je me even een mailtje naar blackbirdnails@gmail.com? Dan probeer ik de prijs vandaag al op de bus te doen.

Niet gewonnen? Er komen vast nog meer winacties voorbij op Blackbird Nails, volgende maand bestaat mijn blog namelijk alweer een half jaartje en komt er zeker wel eentje langs. Blijf het dus in de gaten houden! 

6 gedachten over “Winnaar Essence Vintage Disctrict nail art kits

Geef een reactie

