Lente bloemen nail art

Deze week heeft de zon dan eindelijk geschenen, tijd voor een lente nail art dus! Met lente denk je meteen aan bloemen, deze nail art is daar dan ook door geïnspireerd. Lees verder om te zien hoe ik deze nail art gemaakt heb.IMG_1436

Gebruikte producten:IMG_1439Als basis voor deze nail art heb ik Vanilla Love uit de Candy Shock LE van Catrice gebruikt, wil je wat meer informatie over dit lakje, klik dan hier.IMG_1424Vervolgens heb ik mijn stamping plates erbij gepakt en voor een bloemenpatroon gekozen. De stamping plate komt trouwens van deze webshop en heet m74. Ook gebruikte ik 2 lakken van Catrice: Run Forest Run en Coral’s Enchanted Garden.lentenailartAls eerste heb ik de ene helft groen gemaakt en de andere helft met oranje gevuld en het overtollige weggeschrapt. Vervolgens stempelde ik het op de volledige nagel. Om de nail art nog wat op te fleuren heb ik ook m78 gebruikt en vlinders gestempeld met 268 van Paris Memories en Aretha’s R-E-S-P-I-N-K van Catrice. Als laatste heb ik een top coat aangebracht.IMG_1438Klaar! Heel simpel, maar wel erg vrolijk. Ik was even vergeten hoe leuk en makkelijk stempelen kon zijn, binnenkort dus veel stempel nail arts verwachten op BlackbirdNails, hihi! Laat de zon nu maar even doorschijnen en laat de temperaturen omhooggaan, dan kunnen we binnenkort zelf de vlinders spotten.

Wat vind jij van deze nail art? Ben jij al bloemen nail arts aan het maken?

13 gedachten over “Lente bloemen nail art

  1. Polish Alcoholic

    En hier krijgik nu echt een lentegevoel van. Super leuk gedaan! Ben toevallig bezig de candy shock collectie van catrice aan het swatchen. Fijne collectie maar vindt het erg jammer dat ze niet goed dekken 😦

Geef een reactie

