Nieuw nagellakrek + een kijkje in mijn stash

Mijn nagellak staat al vanaf het begin in mijn salontafel en in 2 Helmerlades.  Praktisch, maar wel een beetje zonde omdat ik het alleen kan zien wanneer ik een lade open. Sinds kort heb ik mijn eigen nagellakrek aan de muur hangen en ik ben er zeker blij mee!IMG_1366Het rek is eigenlijk een soort letterbak in de vorm van een hart. Het heeft houten plankjes waar je spullen op kunt zetten. De letterbak is orgineel met de hand gemaakt, maar het is ook bij andere winkels te koop. Het hart heeft meerdere vakken, sommigen zijn groot en anderen zijn wat kleiner, ook zit er een schuin plankje in, deze is meer geschikt voor een doosje of andere verpakking.IMG_1363Al mijn lakken zaten eerst allemaal in een lade van mijn tafeltje, maar mijn stash begon zo hard te groeien dat er ruimtegebrek ontstond. Gelukkig kon ik een lade in mijn Helmerkast vrijmaken en daar de lakken in te stoppen. Al gauw bood dat ook niet genoeg ruimte en begon ik aan het tweede Helmerlaadje. Hieronder zie je hoe het was:IMG_1365Yups, een rommelig zooitje om het zo maar te zeggen. Het rek kwam dan ook op het perfecte moment! Ik heb alle lakken inclusief nog wat Catrice lakken die oorspronkelijk in een andere lade zaten in mijn rek gezet:IMG_1366Et voila! Alles is weer helemaal georganiseerd en alle lakken hebben een mooi plekje gekregen. Ik heb ze gesorteerd bij merk en soort. Bovenaan zie je mijn favorieten lakken, rechts in het midden mijn limited editions en onderaan heb ik een Kleancolor setje schuin gezet, omdat het anders niet paste. Ik ben blij dat alles weer een goede plek heeft en dat ik ruimte over heb voor eventuele nieuwe lakken (die er ongetwijfeld wel zullen komen, hihi!). Ook is het een leuke decoratie voor de muur voor nailpolish addicts. 😉

Om nog even een beeld te geven van de rest van mijn stash heb ik nog 2 foto’s van de rest van mijn collectie gemaakt:IMG_1378IMG_1383(sorry voor de wazige foto’s, het licht wilde niet echt meewerken)

Ik ben al aan het denken over hoe ik mijn stash nog wil laten zien, misschien wil ik wel een filmpje maken, maar ik kan ook foto’s maken per merk/soort. Wat vinden jullie?

Heb jij een nagellakrek? Op welke manier wil jij mijn stash het liefst zien?

21 gedachten over “Nieuw nagellakrek + een kijkje in mijn stash

  1. Lidewij

    Wat ziet dat er leuk uit! Ik weet niet of ik mijn vriend zo ver krijg dat hij nagellak aan de muur wil, maar ik ga in elk geval even kijken bij de Action haha 😉 het ziet er heel mooi uit! Ook knap dat je mams dat gewoon voor je heeft gemaakt!

  2. Jewelyz

    Oh wat heb je dat leuk gedaan, het ziet er mooi geordend uit zo!
    Ik heb mijn nagellak in een houten kastje, ga er binnenkort ook maar eens een post aan wijden denk ik. Ik vind het ook altijd zo leuk om andermans stash te zien hihi 😉

  3. Rosie

    Wauw wat heb je dit mooi gedaan zeg, super netjes en het staat zo leuk!!

    Als je het leuk vind, ik organiseer vandaag een linkparty! Dit houdt in dat je vrij reclame mag maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto en een link naar jouw blog! Tof toch?! Zou het leuk vinden als je mee komt ‘feesten’!

    Liefs van Rosie

Geef een reactie

