Favoriete lentekleurtje: Paris Memories 258

De temperaturen zijn al flink gestegen, de lente is nu officieel begonnen! Vandaag laat ik jullie dan ook mijn favoriete lak voor de lente zien: Paris Memories nummer 258.IMG_1559IMG_0964Nummer 258 is een lief lila kleurtje. Het bevat geen shimmer of glitter, maar heeft van zichzelf een mooie glans. Ik ben altijd al dol op pasteltinten geweest maar deze heeft echt mijn hart veroverd! In de lente ga ik weer allerlei lichte kleuren dragen, maar deze blijft favoriet!IMG_0962De de kwaliteit van de lakken van Paris Memories wordt vaak onderschat, iedereen denkt al snel dat een lak van €0,99 niet van goede kwaliteit kunnen zijn, maar dat is zeker niet waar! Dit lakje lakte erg fijn en was dekkend in 2 dunne laagjes. Drogen deed het supersnel en het bleef als de gemiddelde lak zitten. Ook krijg je een flinke hoeveelheid van 14 ml (= gelijk aan China Glaze). Zo zie je maar weer dat lakken van een euro net zo goed kunnen zijn als die van 15 euro. 🙂

Paris Memories lakken bevatten 14 ml  zijn te koop bij de Big Bazar en sommige filialen van Douglas voor €0,99.

Wat is jouw favoriete lentekleurtje?

21 gedachten over “Favoriete lentekleurtje: Paris Memories 258

  1. Lotus

    Ah, die heb ik ook! Hij is zoooooooo mooi, ik wil hem elke dag dragen maar dat vind ik een klein beetje zonde, ik doe het toch maar echt hij is zo ontzettend mooi!

Geef een reactie

