Collectieve shoplog April

We zijn nog maar halverwege de maand of ik heb alweer een hele lading lakken en nail art spulletjes gekocht, shame on me! Hopelijk vinden jullie het niet zo erg om een extra grote shoplog te zien…*knipoogt*.IMG_1576 2

Here we go!IMG_1579

Allereerst de nail art suplies van mijn grote vriend eBay. Ik kocht een bak met rhinestones, fimo wieltjes, een stamping plate en een setje dotting tools. Dotting tools heb ik eigenlijk al dus misschien belanden die wel in een winactie. Dit is trouwens niet alles wat ik aan nail art spullen heb besteld, als het goed is komen er nog een rhinestone wiel en een rolletje striping tape aan.IMG_1582Ook deed ik één van mijn eerste nagellakbestellingen online op Enchantra. De Color Club lakken waren daar nu maar €2,99 en dat is geen geld voor zulke mooie kleuren met wel 15 ml. Van boven naar benenden met de klok mee: Shabby Drab, Get A Clue, Si Vous Please, Pretty In Platinum en Revealed. Ook een Jolly Jewel, waar ik heel enthousiast over was, belandde in mijn online winkelwagentje. Het is nummer 123, de allernieuwste. En guess what, ik kreeg een gratis miniflesje Seche Vite bij mijn bestelling. Superleuk, want ik wilde deze top coat al een lange tijd uitproberen.IMG_1462En dan 2 lakken die al langs zijn gekomen op de site, deze lakken komen uit de nieuwste limited edtitions van Essence en Catrice. De collecties heten Floral Grunge en Candy Shock en de lakken hebben de naam Be Flowerful en Vanilla Love. Wil je de swatches nog zien, klik dan hier.

Zo, dat was het dan. Ik vind het zelf behoorlijk wat en probeer weer eventjes gaf terug te geven. Maarre, als die Kruidvat 1+1 gratis actie op alle make-up nog komt is dat natuurlijk een uitzondering…;-)

Heb jij onlangs nog mooie lakken geshopt?

21 gedachten over “Collectieve shoplog April

    1. Merel

      Dankjewel! Het liefst had ik ook alle Jolly Jewels meegenomen, maar et is me toch gelukt om er maar eentje uit te kiezen. Ik zou er wel snel bij zijn als ik jou was! 🙂

  1. Esmee

    Leuke en mooie dingen!
    Ik heb zelf veel ( te veel ) nail art dingen besteld op:
    Light in the box, hed alleen het verkeerde email adres in gevuld dus moet ik even bellen….
    XOXO esmee

  2. Jewelyz

    Oh wat vervelend zo’n grote shoplog 😉 hihi!
    Ik vind je rhinestones zo gaaf, en die fimo’s zie ik daar nou cupcakejes?! Hoe leuk, ben erg benieuwd naar je nailarts komende tijd 🙂

  3. lotusnailart

    Ja inderdaad! Leuke spulletjes, ik heb een vraagje, weet jij misschien hoe je aan het begin bij je pagina dat meta weg krijgt? klik op mijn foto e scroll bij mijn website naar onder en dan links van de pagina staat meta en uitloggen! Hoe krijg ik dat weg?

    1. Merel

      Ja, dat weet ik!
      Ga naar het dashboard, ga met je muis over Weergave en klik dan op Widgets. Als het goed is zie je het nu staan en kun je het verwijderen.

  4. Katherine - Weekly Nails

    Mooie lakjes en heel handige nail art spulletjes. Ik heb nog nooit iets op eBay gekocht, zou maar beter eens een kijkje nemen ;-). Ik heb al een tijdje geen lakjes meer gekocht, maar het begint nu toch wel te kriebelen met al die mooie lentekleurtjes.

Geef een reactie

