Duo: In Love With You

Deze duo zou eigenlijk beter rond Valentijnsdag passen, maar van roze en hartjes krijgen meisjes nooit genoeg toch? Daarom bracht ik over roze lak Get A Clue van Color Club, Sunshine And Red Roses van Essence aan.IMG_1701IMG_1683Als eerste heb ik 3 laagjes van Get A Clue van Color Club aangebracht, de swatches van de Color Club lakken komen overigens binnenkort online. Daarna bracht ik 1 laagje van 04 Sunshine And Red Roses uit de Essence Hugs & Kisses limited edition, deze LE was helaas niet in Nederland verkrijgbaar. Ik vind ze samen een schattige en mierzoete combinatie, heel girly dus!IMG_1686Beide lakken droogden vlot en brachten fijn aan. Over de dekking van Get A Clue ben ik wat minder te spreken, maar dat heb je al snel bij pastelkleurtjes. Sunshine And Red Roses is een transparante lak met rode glitters die af en toe een andere kleur worden, ze zijn een soort holografisch. Ik moest wel moeite doen om op elke nagel een hartje aan te brengen, maar het resultaat is de moeite zeker waard!IMG_1693

Wat vind jij van deze combinatie?

14 gedachten over “Duo: In Love With You

Geef een reactie

