Nieuw: Hema Special Effect lakken + swatches holografische lakken

De Hema kennen we natuurlijk van de rookworsten, hebbedingetjes en binnenkort ook om… de nagellakken! De Hema brengt namelijk 3 collecties uit die elk hart van nagellakliefhebber op hol doet slaan. Ik laat alledrie de collecties én de swatches van de holografische lakken aan jullie zien.hemalakkenChameleon collectie:hemachameleon hemachameleon2De chameleon collectie bestaat uit 6 duochrome lakken. De naam ‘Chameoleon’ komt natuurlijk van de kameleon die steeds van kleur verandert, net als deze lakken! Deze lakken kosten €3,75, een stuk duurder dan de normale lakken, maar ze zijn dan ook heel speciaal.

Glitter collectie:hemaglitter hemaglitter2De glittercollectie is ook een must-have. Volgens mij zijn de eerste 3 lakken zo goed als transparant, en de laatste drie geven een beetje kleur af. Je moet er wel van houden, maar ik vind de glitters er mooi uitzien. Deze lakken kosten €3,-

Holographic collectie:hemaholographic2hemaholographic.jEn dan de collectie waar ik razend enthousiast over ben, de holografische collectie. Eindelijk eens een merk dat deze lakken uitbrengt voor een leuk prijsje, namelijk maar €3,75. Ik ben vandaag al naar de Hema geweest en heb alle lakken geswatched. De lichtroze tester was helaas verdwenen (?), maar de rest was gelukkig nog aanwezig.IMG_1709Wat zijn ze mooi hè? Het is me gelukt om alleen de blauwe mee te nemen, maar de gouden wil ik binnenkort ook nog te scoren. En misschien de lichtroze, of de paarse, of de bordeauxpaarse…..of misschien wel allemaal 😉

Welke collectie spreekt jou het meest aan?

18 gedachten over “Nieuw: Hema Special Effect lakken + swatches holografische lakken

  1. lotusnailart

    Ik vind ze allemaal heel bijzonder! Ik denk dat ik in mei (?) als ze ze dan nog hebben ga kopen dan heb ik weer lekker veel geld! maarja ik wil heel veel dingen..
    Ben benieuwd hoe lang deze collectie blijft! Ik ben trouwens ook heeeeel benieuwd naar de links lichtblauwe glitter, is die matt of niet? of dat he soort zand effect heeeft? ben heeeeel benieuwd!

  2. nailart-addict

    Ik heb bijna de hele holografische collectie gekocht. 😳 De enige die ik liet staan is de roze holo. Gewoon omdat ik niet van roze hou. De duo chromes ben ik nog even over na aan het denken. De glitterlakken spreken mij niet zo heel erg aan. Ik hou van lakken die dekken, en toppers vind ik alleen maar vervelend. 😉

Geef een reactie

