Hema 53 Holographic Blue

Allereerst mijn excuses voor de vertraging van de artikelen, ik heb het de laatste tijd heel druk gehad. Maarr…om het goed te maken heb ik voor vandaag wel een hele mooie lak klaarstaan: Holographic Blue van Hema.IMG_1793

De swatches:

IMG_1785De zon deed het afgelopen weekend goed zijn best, want wow, het holografische effect is maximaal! Holographic Blue is een liniair holografische lak: wat betekent dat het holografische effect als een soort waterval naar beneden komt. Ik vind het effect onwijs gaaf en ik weet zeker dat ik niet de enige ben. De finish is overigens een beetje aan de matte kant, als je daar niet zo’n fan van bent kun je er altijd nog een glanzende top coat overheen doen.IMG_1767Dit is hoe de lak er uitziet zonder zon; nog steeds mooi maar het geeft niet hetzelfde wow-effect. De lak bracht makkelijk aan voor een holografische lak, wel is het handig om wat meer aan het kwastje te nemen, dit lakt een stuk prettiger. De droogtijd was zeer kort, ik kon bijna meteen al aan het tweede laagje beginnen. Het kwastje is smal recht afgesneden waardoor je netjes kunt lakken. Chippen deed de lak minder snel dan verwacht, het heeft bijna 3 dagen (incl. top coat) perfect op mijn nagels gezeten. Let wel op dat het holografische effect een beetje vervaagt wanneer je top coat aanbrengt, ik doe dit dus pas de tweede dag, zodat ik de eerste dag vollop van het effect kan genieten.

IMG_1797Hoewel holografische lakken altijd duur en/of moeilijk verkrijgbaar zijn heeft Hema toch het onmogelijke gedaan: goede holografische lakken voor een leuke prijs. Ze zijn (uiteraard) te koop bij Hema en kosten maar €3,75.

Heb jij al holografische lakken van de Hema?

PS Alle holografische lakken vind je in dit artikel

12 gedachten over “Hema 53 Holographic Blue

  1. elinetjeeeh

    Wauw, ze zijn echt mooi! Ik ben ondertussen al drie keer bij de Hema geweest, en heb ze dus ook al drie keer zien staan, maar nog niks gekocht. Beetje te veel nagellak gekocht de laatste tijd 😉 Maar ik ga hem zeker kopen!

Geef een reactie

