Koninginnedag nail art 2013

Morgen is het alweer zo ver: koninginnedag plús de kroning van onze nieuwe koning. Dubbel zoveel reden om daarvoor een speciale nail art te maken. Lees verder voor de how-to beschrijving.IMG_1850Gebruikte producten:IMG_1828

  • Catrice 360 Raspberry Fields Forever
  • Paris Memories 234
  • Catrice 410 Pool Party At Night
  • MAX striper Neon Orange
  • MAX striper Bronze
  • Dotting tool
  • Stukje keukenspons

koninginnenailartAls eerste heb ik rood-wit-blauw op het sponsje gelakt, ik ben begonnen met rood en heb als laatste wit aangebracht zodat de wit niet bedekt zou worden. Daarna heb ik het diagonaal op mijn nagels gesponsd.IMG_1812Dit is het resultaat na het aanbrengen van top coat en het verwijderen van de lak op mijn huid. De top coat helpt de kleuren meer in elkaar over te lopen en maakt de nagel weer helemaal egaal.koninginnenailart2Hierna ben ik aan de slag gegaan met mijn oranje striper en heb een kroontje gemaakt op mijn ringvinger. Met een dotting tool heb ik ook nog wat stipjes op de andere nagels gemaakt. Ik bracht ook nog wat glitters aan met de glitterstriper.IMG_1858Dan is dit het uiteindelijke resultaat. Het is niet helemaal gegaan zoals ik wilde, de overloop had nog wat mooier gekund en het kroontje mocht wat kleiner zijn, maar hey, who cares? Van een stukje verder weg is het een hele leuke en vrolijke nail art die goed bij morgen past.

Wat draag jij morgen op je nagels?

15 gedachten over “Koninginnedag nail art 2013

  1. Jewelyz

    Wauw, dit is inderdaad een van de mooiste Koninginnedag nailarts die ik heb gezien! Heel leuk dat je hem diagonaal hebt gestempeld, en dat kroontje met de hand; super mooi :-)!

Geef een reactie

