Color Club swatches

Color Club is een nagellakmerk waar je nauwelijks iets over hoort in NL. Zonde, want het zijn hele mooie lakken voor een leuke prijs. De lakken die ik vandaag laat zien kwamen ook al online in deze shoplog. Benieuwd? Lees snel verder!IMG_1596

De swatches:IMG_1615Pretty In Platinum is een lichtgrijze lak met een héle fijne shimmer, echt platinum dus. Een pareltje vind ik zelf. De lak bracht makkelijk aan, ik draag 2 laagjes op de foto.IMG_1621

Si Vous Please is een transparante lak met glitters. De glitters hebben allerlei kleuren, vandaar dat ik het op 2 tinten heb geswatcht. Persoonlijk vind ik het op lichtere kleuren toch nét wat mooier. Ik draag 1 laagje.IMG_1634

Get A Clue is een lieve lichtroze lak met een creamy finish. Ik was allang op zoek naar een goede lichtroze kleur, en deze stelt me zeker niet teleur! Wel moest ik 3 lagen aanbrengen voor het bovenstaande resultaat.IMG_1874

Revealed is een pretty zalm kleurtje met een moeilijk zichtbare roze shimmer, een lief lentekleurtje! Toch ben ik wel een beetje teleurgesteld in de kwaliteit, ik had wel 4 laagjes nodig voor perfecte dekking.IMG_1886Shabby Drab is een crème lak waarvan de kleur moeilijk te omschrijven is. Blauw of paars? Ik  weet het niet. Dekken deed het al na 2 laagjes.IMG_1593Deze lakken brengen fijn aan en drogen snel. Het kwastje is smal zodat je makkelijk langs de nagelriemen kunt lakken. De dekking is van sommige kleuren wat minder, maar met de prijs-kwaliteit verhouding zit het wel snor.

De lakken bevatten 15 ml (!) en zijn te koop in verschillende webshops. Ik kocht de mijne bij Enchantra voor €2,99 per stuk.

Welke is jouw favoriet?

20 gedachten over “Color Club swatches

Geef een reactie

