Kruidvat nagelfestival shoplog (filmpje)

Deze week kwam er al een artikel online dat Kruidvat weer een goede aanbieding had: het nagelfestival, waarbij alle nagellak 1+1 gratis is. Ik was er als de kippen bij en heb een shoplog opgenomen. Have fun watching!

klik hier om het filmpje op YouTube te bekijken

Naar welke lak(ken) ben je het meest benieuwd? Heb jij zelf nog iets met deze actie gekocht?

PS Dit is de eerste keer dat ik een shoplog als filmpje post, vinden jullie dit prettiger?Β 

20 gedachten over “Kruidvat nagelfestival shoplog (filmpje)

  1. Marie-JosΓ©

    Leuke lakjes en wat leuk dat je een keer een filmpje hebt gemaakt! Daarmee weet ik ook weer iets meer van de persoon achter blackbirds, tenminste dat denk ik dan! πŸ˜‰ Je klinkt wel veel jonger dan ik je had ingeschat. Groetjes Marie-JosΓ©

  2. Esmee

    Inheb gelukkig dit jaar wel wat kunnen scoren!
    Leuke aankopen!
    Ik was trouwens gister bij de dm maar kon helaas de Hugs and kiss collectie van essence niet vi den….
    XOXO esmee

  3. BeautyLiner

    Mijn shoplog komt morgen online, haha. Ik heb mezelf nog goed weten in te houden, vind ik. Leuke aankopen! Ik vind shoplogs altijd heel leuk te zien, vooral als het betaalbare producten zijn πŸ˜€

    1. Merel

      Dankjewel Marlayne!
      Ik draag Shabby Drab van Color Club met nr. 123 van de Golden Rose Jolly Jewels, deze komen binnenkort ook online πŸ™‚

  4. Judith

    Leuke aankopen! Denim Moore en Glitter on me heb ik afgelopen week ook gekocht, haha πŸ™‚
    Oh, en erg leuk trouwens om het in een filmpje te zien!

  5. Polish Alcoholic

    Wow jij hebt goed je best gedaan! Super leuke lakken. Nu ben ik verplicht om op zoek te gaan naar “Cool Breeze”. Ik ben groot fan van flakies en dit lakje lijkt hetzelfde effect te hebben maar dan in glittervorm in plaats van flakies πŸ˜€ YAY!

    Ps.: Ik lees overal dat de “Hip Trip” collectie van Catrice vanaf half mei verkrijgbaar is, maar ik kan nergens de precieze datum vinden. Weet jij dat toevallig? Hier in Almere moet je namelijk nog net niet voor de deur slapen om er op tijd bij te zijn πŸ˜€

    1. Merel

      Thanks! Toen ik de swatches van Cool Breeze had gezien was ik ook meteen razend enthousiast! πŸ˜€
      Over de LE, ik weet het niet. Het is mij ook altijd een raadsel wanneer ze nou precies in de winkel liggen, onze Kruidvat krijgt ze sowieso altijd al als één van de laatsten binnen. Een paar dorpen verderop hebben wij ook een Kruidvat waar de LE’s slecht verkocht worden. Als je daar pas na een week komt zijn er er (meestal) nog allemaal. Dat is ook waar ik mijn meeste LE lakken scoor. Misschien is er bij jou in de buurt ook zo’n filiaal? Anders kun je misschien vragen of de medewerkers je willen laten weten wanneer ze ze binnenhebben? En je kunt altijd nog je stalker-modus aanzetten en om de dag even een kijkje nemen πŸ˜‰

Geef een reactie

