Hoera! Blackbird Nails bestaat een half jaar!

Hieperdepiep…..hoera! Blackbird Nails bestaat alweer een half jaartje, hoe snel kan het gegaan zijn! Zes maanden waarin ik met plezier schreef over mijn grootste hobby op het wereldwijde web: nagellak en alles wat daarmee te maken heeft. Lees snel verder!blackbirdnailsfeest

Allereerst moet ik zeggen dat ik in het begin niet zeker wist of ik het wel lang vol zal houden. Een blog bijhouden is best een hoop werk. Maar ook had ik geen idee of ik het ook echt wel leuk zou vinden. Na een tijdje merkte ik dat het superleuk was om te schrijven over nagellak en nail art. Met veel plezier maakte ik foto’s, bewerkte ze en maakte er een artikel van. En dat doe ik nu nog steeds, telkens weer, en het begint nog niet te vervelen.

Maar… ik heb ook een hele hoop aan jullie te danken. Elke keer als ik zie dat ik er weer een nieuwe volger bij heb geeft dat me een fijn gevoel. Ook vind ik het heel leuk om alle reacties door te lezen, echt lief wat jullie allemaal achterlaten! Ik ben hier heel dankbaar voor. Een dikke thanks dus! 🙂thankyou

Bron: WeHeartIt

En voordat ik in huilen uitbarst (grapje) wil ik nog iets leuks mededelen. Want om jullie te bedanken, komt er natuurlijk weer een winactie online! Om precies te zijn, overmorgen al. Morgen zul je een enquête online zien, ik zou het fijn vinden als je die zou willen invullen!

Nogmaals bedankt dus, ik hoop op nog vele leuke blogjaren 😀

14 gedachten over “Hoera! Blackbird Nails bestaat een half jaar!

Geef een reactie

