Winactie: Win een nail art pakket! *gesloten*

Blackbird Nails bestaat een half jaar en dat moet gevierd worden! Ook om jullie te bedanken heb ik daarom een winactie voor jullie. Je kunt kans maken op een goed gevuld nail art pakket!winactie

Deze winactie is internationaal, iedereen kan meedoen! Om iedereen een eerlijke kans te geven zijn er een paar dingen die extra kunt doen en dus niet verplicht zijn. De winnaressen worden dan ook random gekozen. Heb je nog vragen neem dan even contact op.

Dit kun je winnen:IMG_2005

  • 3 zakjes met caviar beads
  • 2 mini nagelvijlen
  • een set van 5 dotting tools (om stipjes op je nagels te maken)
  • MAX nagelstickers
  • 2 voorgesneden fimowielen
  • een set met gekleurde rhinestones
  • flesje nagellijm met kwastje
  • 2 stickervellen van Essence


Wat moet je verplicht doen?

  • Volg je me via Bloglovin’ en like dit artikel. Zet bij je reactie hoeveelste liker je was.
  • Laat een reactie achter dat je meedoet en vertel welke extra opties je hebt gedaan. Vermeld ook de link van je facebook/twitter/blog zodat ik het kan controleren.

Wat mag je doen? (voor elke stap krijg je meer entries)

De winactie loopt 2 weken en eindigt 23 Mei. De winnaar wordt 24 Mei gemaild.

Good luck!

46 gedachten over “Winactie: Win een nail art pakket! *gesloten*

  1. Tessa

    Hoi,

    Ik had je 2e like.
    Gefeliciteerd met je halfjarig bestaan, ik volg je op Facebook en op Twitter maar ik heb de desbetreffende tekst niet gepost of getweer omdat mijn volgers dat niet leuk vinden en dan gaan zeuren over dat ik geen reclame moet maken.

    Veel succes

    Liefs,
    Tessa

  2. cυtє ηαιℓѕ ♡ ™ (@CuteNailsx)

    Wat een leuke winactie! Ik doe mee.
    Op bloglovin heb ik geliked en gefollowd, er staat: You and 5 people like this. Ik ben dus de 6e liker.
    Ik heb de winactie getweet: https://twitter.com/CuteNailsx/status/331680365091627009
    Ik heb geen facebook dus daar heb ik het niet vermeld.
    Ik heb een sidebar met foto gemaakt op mijn site: http://www.cutenailsxo.blogspot.com

    Volgens mij heb ik alles gedaan wat verplicht is. 🙂

    Veel succes!

  3. kim

    Leuke winactie hea!
    Ik heb je bericht geliked en ben de 9e liker.
    Ook heb ik de tweet getweet (justnailpolish)
    Ook ga ik er nog een artikel over schrijven op mijn blog.
    Duimen duime 🙂

  4. Natasja

    Ik doe ook graag mee met de winactie. Ik volg je al een tijdje op bloglovin en heb het bericht geliked maar heb geen idee waar ik kan zien hoeveelste like het is, dit geeft ie namelijk niet weer? Ik kan je een printscreen sturen als je wilt.

    1. Merel

      Als hebt geklikt op ‘like’ komt er als het goed is te staan ‘you and … people like this’. Je moet dus 1 optellen bij het getal dat op de puntjes staat en dan heb je ‘m 🙂

  5. Kira

    Ik doe graag mee! Ik volg je via bloglovin’ en ben liker nummer 30 van het bericht. Ik heb het bericht ook gedeeld op facebook. Helaas heb ik geen twitter en ook geen blog!

    Ontzettende leuke actie zeg, ik hoop dat ik win want dan kan ik meer uit gaan proberen met nail-arten. Gefeliciteerd met je jubileum trouwens!

  6. Marly

    Hey,
    waar heb je de dottingtools, fimowielen en de set met gekleurde rhinestones gekocht?
    Ik kan ze namelijk nergens echt vinden…

  7. Mariska

    Heel tof dat je blog al weer een half jaar bestaat! Gaat snel eh? 😉 Ik join graag deze leuke winactie, want er zitten spulletjes tussen die ik zeker nog op pijn wanted lijstje heb staan 😀
    ♥Ik volg je via Bloglovin en was de 31e liker van dit bericht.
    ♥Ik heb hier getweet: https://twitter.com/fingerart_/status/332479590217965568
    ♥Ik heb via mijn Facebookpagina een status geplaatst: https://www.facebook.com/fingerartblog
    ♥Én het plaatje staat in de sidebar, alles gedaan dus (fingerart.blogspot.nl)

    Succes iedereen!
    Liefsx

  8. Tessa

    Super duper winactie! Mijn nagellijm is net op dus dat is sowieso al mega handig. En die fimo dingetjes wil ik stiekem al jaren proberen :d Ik was de 33ste liker op bloglovin btw. Groetjes!

  9. lotusnailart

    Ik doe mee! Ik heb nog heel weinig en ben er nu heel veel mee bezig, volgensmij maak ik bijna geen kans met 41 andere reacties maar toch probeer ik het! Ik zou het heel leuk vinden als deze spulletjes bij mij in mijn stash komen! Ik heb nog geen dottingtools en andere spulletjes! Helaas, ik doe echt heel graag mee! Ik heb weinig te besteden en koop dus niet zo veel, je blog is hartstikke leuk! && ik reageer ( denk ik ) wel vaak! Je maakt echt leuke artikels en je hebt ech thele mooie nagels! Ik weet reageer zo hierop zo hoeveelste liker ik ben~!

Geef een reactie

