Galaxy nail art – inspired by my new shoes

Op YouTube zag ik een toffe DIY langskomen, er werd laten zien hoe je je eigen galaxy schoenen kunt maken. Ik ging meteen aan de slag en kreeg daarbij ook inspiratie voor een nail art.galaxynailss

Hier zijn de schoenen die ik heb gemaakt. Alles wat ik heb gebruikt is een effen paar zwarte gympen, blauwe, rode, zwarte en witte acrylverf, een spons, satéprikkers en een dun kwastje.IMG_2144

Voor mijn nagels heb ik bijna hetzelfde gebruikt:IMG_2121

  • China Glaze Liquid Leather
  • MNY zilveren glitterlak
  • witte, rode en blauwe acrylverf
  • stukje spons
  • dun kwastje

galaxynails

  1. Begin met het aanbrengen van base coat en zwarte nagellak
  2. Gebruik het sponsje om paars en blauw op de nagel aan te brengen
  3. Breng een transparante lak aan en doe voorzichtig wat zilveren glitters op de nagel
  4. Maak sterretjes met het dunne kwastje en witte acrylverf, breng ook een top coat aan

IMG_2114

Als je dit op alle nagels doet is dit het eindresultaat. Het is helemaal niet zo moeilijk en heel leuk om te doen. Besluit je een nail art die ik heb laten zien na te maken, stuur het dan gewoon op! Dat zou ik heel leuk vinden! Het adres vind je hier.IMG_2115

Wat vind je van mijn nagels & schoenen?

14 gedachten over “Galaxy nail art – inspired by my new shoes

Geef een reactie

