Glitter Drab – Color Club + Jolly Jewels

IMG_2137

Soms heb je van die lakken die je maar al te graag wil dragen, maar waar je niet aan toe komt. Dat had ik met nr. 123 uit de Jolly Jewels collectie, zonde! Gelukkig zag ik dat Shabby Drab van Color Club perfect zou zijn als basis voor deze beauty en combineerde ik deze twee.

IMG_1886

Shabby Drab is een grauwe lavendelachtige kleur en kwam al eerder langs in dit artikel. Ik was helemaal weg van dit lakje omdat het precies tussen blauw en paars inzit, en dat zijn wel de kleuren die ik vaak draag op mijn nagels. Ook is het een kleur die altijd wel kan, het is niet seizoensgebonden en is niet persé voor speciale gelegenheden. Het eerste laagje was niet echt dekkend, maar met een tweede laag was de lak mooi dekkend.IMG_1892Dit is Shabby Drab met nummer 123 uit de Jolly Jewels lijn van Golden Rose. Deze lak heeft een transparante basis en bevat grote, zeshoekige, zwarte en witte glitters én fijne zilveren glitters. Ik heb 1 laagje aangebracht, maar misschien was dat al iets teveel. Het had nog iets mooier gekund wanneer ik wat minder lak op het kwastje had zitten.IMG_2134

Ik vind het een hele leuke combi. Shabby Drab is een nogal ‘saaie’ kleur en daarom valt nr. 123 goed op. Zwart, wit en zilver staan eigenlijk bij elke kleur wel goed, maar ik denk dat het op een lichte kleur minder mooi staat, omdat de zwart dan meer opvalt dan de wit. En andersom natuurlijk ook, zwart valt minder op wanneer je een donkere lak draagt. Shabby Drab zit precies daartussenin en dat maakt het een goede match!

Wat vind jij van deze combinatie?

9 gedachten over “Glitter Drab – Color Club + Jolly Jewels

Geef een reactie

