Essence 146 That’s What I Mint

IMG_2206

Weer of geen weer, het is lente! Hét seizoen om lieve en frisse pastelkleuren te dragen op onze nagels. Het lakje die ik vandaag laat zien is een nieuw Essence Colour & Go kleur en heet That’s What I Mint.

IMG_2232Dit is hoe That’s What I Mint er uit ziet met 2 laagjes op de nagel. De kleur is op de nagel wat blauwiger dan in het flesje. Ook lijkt het in het flesje wat lichter. Alsnog blijf ik het een lieve maar ook frisse kleur vinden die perfect is voor de lente. That’s What I Mint heeft een crème finish, ook al kun je een onopvallende shimmer in het flesje bespeuren. Ik wist van te voren al dat die niet of nauwelijks zichtbaar zou zijn, maar blijf het toch wel een teleurstelling vinden.IMG_2235

De Essence Colour & Go lakken bevatten een vrij brede, rond afgesneden kwast. Zelf heb ik liever een smal kwastje waarmee ik netter kan lakken, maar ik vind dit ook prima gaan. Het lakte overigens wel een beetje streperig, maar dit hoeft geen probleem te zijn. Na het tweede laagje waren alle strepen verdwenen en kwam er een mooie glans. Over de houdbaarheid kan ik helaas weinig zeggen, want na deze foto werd er alweer snel plaatsgemaakt voor een nieuwe kleur die binnenkort weer langskomt. 😉IMG_2213Een fijn, fris kleurtje voor een leuke prijs. Essence Colour & Go lakken zijn verkrijgbaar bij sommige Kruidvat en Trekpleister filialen en kosten daar €1,69. In ruil hiervoor krijg je 8 ml.

15 gedachten over “Essence 146 That’s What I Mint

Geef een reactie

