Mijn favoriete nagellakblogs

favorietenagelblogs

Naast zelf bloggen vind ik het ook heel leuk om andere blogs te bezoeken en nieuwe blogs te ontdekken. Na een jaar lang nagellakgerelateerde blogs te volgen heb ik dan ook een paar favorieten die ik graag met jullie wil delen.

nailsbylaura

Ik denk dat NailsbyLaura wel de bekenste Nederlandse nagellak- & nail art blog is. Dit was ook de allereerste blog over nagellak die ik ontdekte en volgde. Ik ben nog steeds een groot fan en lees haar artikelen met veel plezier!nailpolishheaven

NailPolishHeaven is eigenlijk wel de tweede blog die ik ontdekte. Ik vind vooral de schrijfstijl heel leuk en gezellig maar ook de swatches zijn helemaal in orde. Het meest enthousiast blijf ik over alle prachtige nail arts die ze maakt, ik vind ze altijd heel goed gelukt.linvant

LinvanT is eigenlijk een beautyblog, maar je kunt er vooral nagellak swatches en nail arts verwachten. Ik vind de foto’s van hele goede kwaliteit en de lay-out very cute.Β Lin is één van de allerbeste swatchers, dat blijkt maar weer wanneer ze wordt uitgekozen als vaste swatcher van BySjanty!nailartaddictNailart-addict is een over het algemeen wat minder bekende site, jammer, want de artikelen zijn leuk, de foto’s mooi en de nail arts prachtig. Zeker een bezoekje waard! Ook worden er maandelijks Nailart Expo’s gehouden, waarbij je een foto kunt inzenden die dan op de site terechtkomt.weheartnailpolish

WeHeartNailPolish is de blog van Judith. De laatste tijd komen er wat minder artikelen online, maar dat maakt de nieuwe artikelen wel extra leuk. Vooral de nail arts vind ik prachtig en de meeste lakken zijn lekker budget, yay!jewelyzAls laatste staat Jewelyz, de blog van Mirjam, op dit favorietenlijstje. Het is een leuke, maar vooral gezellige blog waar Mirjam haar creatieve kunsten op haar nagels uitoefent voor een mooi resultaat. Neem zeker even een kijkje!

Zo, dit was het alweer. Ik vond het moeilijk te kiezen tussen alle blogs die ik volg, er zijn dus nog meer blogs die ik leuk vind om te lezen, maar dan werd het lijstje wat te lang. Neem zeker even een kijkje! Ik weet zeker dat ze het leuk zullen vinden,

Wat zijn jouw favoriete nagellakblogs?

PS Vandaag is de laatste dag dat je mee kunt doen met de winactie! Klik hier.

13 gedachten over “Mijn favoriete nagellakblogs

  1. Judith

    Awh, wat lief dat je mijn blog er ook bij hebt gezet!
    Ik ben inderdaad een beetje erg inactief de laatste tijd, maar er zal snel een artikel komen waarin ik uitleg hoe dat komt πŸ™‚

Geef een reactie

