Pupa glitter nail polish #823

IMG_2249

Een tijdje geleden won ik een heel leuk Pupa make-up setje op SillySilSil. In dit setje zat ook een paars glitterlakje. Deze heb ik uiteraard voor jullie geswatcht en laat ik vandaag zien.

IMG_2261

Nr. 823 is een middelpaarse kleur met zilveren glitters. De paarse basis niet echt goed dekkend, op de bovenstaande foto draag ik 2 laagjes en de nagel is er nog een beetje doorheen te zien. De glitters hebben een beetje een aparte vorm, ze zijn niet rond, maar zijn vrij hoekig. De glitters voel je ook wel een beetje zitten, maar met een top coat is alles weer egaal.IMG_2277

Pupa is een nieuw merk voor mij, dus wist ik nog niet veel over de kwaliteit. Gelukkig valt deze zeker niet tegen! Het kwastje is vrij smal en recht afgesneden, iets wat ik wel prettig vind. Verder was de substantie niet te dun of te dik en bracht het makkelijk aan. Over de houdbaarheid kan ik niet veel zeggen, want ik testte op dat moment een nieuwe base- en top coat, die niet zo goed bleken te zijn. Ik heb dus was research gedaan en vond dat deze lakken lang blijven zitten.IMG_2258

Een mooi lakje waar niet over te klagen valt, zeker een aanrader! Pupa lakken zijn online te koop voor €6,50 en bevatten 5 ml.

Heb jij ervaring met Pupa lakken?

17 gedachten over “Pupa glitter nail polish #823

Geef een reactie

