Duo: Absolutely Gold

IMG_2341Essence en Catrice zijn waarschijnlijk de meest bekende budgetmerken in Nederland. Het zijn dan ook grote favorieten van mij en ik draag hun lakken graag. Vandaag heb ik een combinatie van deze merken.

IMG_2312

Als basiskleur heb ik 125 Absolutely Blue van Essence aangebracht. Dit is een nieuwe kleur uit de Colour & Go lijn. Een mooie lichtblauwe kleur waar je helemaal weg bij kunt dromen. Het aanbrengen ging makkelijk en de lak dekte in 2 laagjes. Een echte topper!

IMG_2320

08 Goldbusters van Catrice is ook een nieuwe lak, de swatch over een zwarte lak kun je hier terugzien. Het is een transparante lak met verschillende maten gouden glitters waaronder hele fijne glitters die een soort shimmer vormen. Helaas is dat effect niet zo goed op de foto te zien, vandaar dat ik meerdere foto’s heb gemaakt. Ik draag 1 dun laagje.IMG_2327IMG_2329

Of Absolutely Blue nou de perfecte basis voor Goldbusters is, weet ik niet. Toch vind ik deze combinatie wel heel mooi en heb ik het met veel plezier gedragen. Los van elkaar staan ze ook hoog op mijn favorietenlijstje en zou ik ze zo weer dragen!IMG_2348

Wat vind jij van deze combinatie?

15 gedachten over “Duo: Absolutely Gold

  1. naelisa

    Dat is een leuke duo, toen ik de combi in eerste instantie zag dacht ik dat het tegen zou vallen, maar niets is minder waar! Heel leuk bij elkaar gevonden!

  2. indy

    Heel leuk. Alleen is zou toch sneller een ander kleurtje onder de glitters doen. Dat past was beter denk ik, maar wel leuke combinatie ! Je blog ziet er geweldig uit!

Geef een reactie

