French manicure met strikje – nail art

IMG_2428

French manicures zijn heel populair en er wordt ook vaak op gevarieerd. Tijdens het uitzoeken van mijn stamping plates zag ik een leuk partoontje om een french manicure op te  fleuren en die gebruik ik vandaag in een nail art.

Dit is alles wat ik heb gebruikt:IMG_2399

  • Essence – Sweet As Candy
  • Paris Memories 234
  • Essence Ready For Boarding – Sending You Kisses
  • LA Colors Art Deco striper in Silver (niet op de foto)
  • Image plate m56 (hier te koop)
  • Rhinestone wiel (van eBay)

Dit is wat ik heb gedaan:

frenchbownailart

  1. Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met Sweet As Candy van Essence. Vervolgens heb ik met een witte lak de tip gelakt.
  2. Nu heb ik het plaatje met de roze lak vlak boven de french manicure gestempeld. Om het strikje extra te benadrukken ben ik er met een zilveren striper overheen gegaan.
  3. Als laatste heb ik een beetje transparante lak op het strikje aangebracht en daar een roze rhinestone op gelegd. Natuurlijk heb ik als laatste een top coat aangebracht.

IMG_2430

Tadaaaa! Dit is het eindresultaat. Het ziet er van dichtbij een beetje slordig uit, maar van veraf vind ik het er wel classy maar ook girly uitzien, maar toch net wat anders dan een normale french manicure. I’m loving it!

Wat vind jij van deze french mani?

10 gedachten over “French manicure met strikje – nail art

Geef een reactie

