NYC 320 Blue Sky

IMG_2436Tijdens het Kruidvat nagelfestival kocht ik een hoop Essence en Catrice lakken maar ook 1 NYC lakje. De kwaliteit-prijs verhouding van dit merk is heel goed maar de kleuren spraken mij eigenlijk nooit aan… Tot ik Blue Sky zag!

Van te voren wil ik even zeggen dat het moeilijk was om de kleur goed te kunnen fotograferen. In de normale stand zag de camera dit felle blauw-groenige kleurtje namelijk aan voor lichtblauw! Na en hoop knopjes indrukken heb ik de kleur toch goed op de foto kunnen zetten. De foto is dus in een andere stand gemaakt en ziet er wat warmer van kleur uit.IMG_2482

Blue Sky is een vrolijke blauw/groenige kleur die perfect is voor de zomer (als die nog komt tenminste, met dit weer gaat het in ieder geval niet lukken!). De naam Blue Sky is daarom zeker niet toepasselijk, hemelsblauw zou ik het echt niet noemen! Na 2 laagjes was de kleur helemaal dekkend en had het een mooie glans.IMG_2476

Het aanbrengen was wat minder fijn, de lak was wat aan de dikkige kant en lakte streperig. Gelukkig maakte het tweede laagje alles weer egaal. Ook de droogtijd viel door de dikkige substantie wat tegen, maar met een quick dry top coat is dat zo weer gefixt. Het kwastje is vrij breed en recht afgesneden, ik heb zelf de voorkeur voor wat smallere en rond afgesneden kwastjes, maar het was geen probleem.

IMG_2449

De prijs-kwaliteit verhouding is echt geweldig: je betaalt slechts €2,29 voor 9,7 ml. New York Colour is verkrijgbaar in de meeste Kruidvat filialen.

Heb jij ervaring met het merk NYC?

11 gedachten over “NYC 320 Blue Sky

  1. Estelle

    Ik ben echt een grote fan van dit merk! 😀 De enige slechte ervaring die ik bij sommige lakjes heb, is dat ze soms bobbelen als ze opgedroogd zijn… Verder vind ik ze top!

  2. Viv (nailart-addict)

    Ik loop eigenlijk bijna altijd het NYC schap voorbij. Ik heb er twee geloof ik een gouden en de smokey. Maar deze is ook heel mooi zeg. Ik moet toch eens even op de rem als ik langs het NYC schap kros. 🙂

Geef een reactie

