Blues And Dynamite – Catrice Duo

IMG_2571

Lente mag dan wel het seizoen van de pastelkleuren zijn, maar af en toe heb ik ook nog wel eens zin in een donkere, stoere combinatie. Ik heb twee favoriete Catrice lakken gecombineerd en kreeg een rock chick resultaat.

IMG_2560IMG_2560 (2)

915 George Blueney (de naam alleen al ;-)) is een hele mooie donkerblauwe kleur met een fijne glittershimer. De glitters lijken allemaal blauw, maar als je hééél goed kijkt kun je ook wat donkergroene glitters spotten. Deze beauty brengt makkelijk aan en dekt in slechts 1 laagje. I love it!IMG_2596

40 I’m Dynamite is een vrij recent lakje uit de nagellakcollectie van Catrice. Het heeft een transparante basis en bevat zilveren zeshoekige glitters van verschillende groottes. Heel speciaal is-ie niet, maar mooi vind ik hem wel. Op de foto’s draag ik 1 laagje, maar je kunt ook 2 laagjes aanbrengen.IMG_2600IMG_2598

Nog even wat kiekjes van deze stoere maar toch luxeuse combinatie. Het heeft wel iets van glamour vind ik, maar toch is het het tegenovergestelde van girly. Beide lakken komen goed tot hun recht en ze vullen elkaar ook goed aan. Ik ben er in ieder geval blij mee, wat vinden jullie?

Draag jij liever lichte of donkere kleuren op je nagels?

13 gedachten over “Blues And Dynamite – Catrice Duo

      1. Merel

        Ik was vandaag bij de Trekpleister en heb het nog even gecheckt: George Blueney is nog steeds te koop! Ik zou ‘m snel kopen want deze week is het nagelfestival bij de Trekpleister en zijn alle lakken 1+1 gratis. 🙂

  1. beautyandblond

    Heel erg afhankelijk van mijn bui, laatst bij een rockbandnight natuurlijk weer donker, en nu liefelijk pastel 🙂 leuke combinatie trouwens! ben weg van de dynamite lak 🙂

  2. Lys

    Mooie lakjes! Mijn favorieten hangen af van m’n humeur. Soms draag ik een hele tijd lang donkere kleuren, soms heel fel/licht en soms heb ik zin om een uur bezig te zijn aan mijn nagels met nail art. Heel verschillend dus 😉

Geef een reactie

