Catrice Hip Trip C05 Nude & Rude

IMG_2634De nieuwste limited edition van Catrice, Hip Trip, ligt inmiddels al een paar weken in de winkel. De meeste kleuren spraken mij niet echt aan, maar er was 1 kleurtje dat mijn hart sneller deed laten kloppen, namelijk Nude & Rude.IMG_2643IMG_2651

C05 Nude & Rude is een zalmkleur met een hele fijne zilveren glittershimmer. Een mooi nudelakje dus! Ook bevat de lak van zichzelf een mooie glans. De dekking was wat minder goed, maar dat heb je vrijwel altijd met nudekleurtjes. Het bovenstaande resultaat kostte 3 laagjes.IMG_2642De substantie was veel fijner dan ik had verwacht, het lakte niet moeilijk of streperig. Drogen ging wat minder vlot door de meerdere lagen, een sneldrogende top coat is daarom wel een aanrader. Het kwastje is hetzelfde als de ‘normale’ vernieuwde Catrice lakken, niet mijn favoriet, maar ik raak er al langzamerhand aan gewend.

IMG_2655Nog even een foto in het zonlicht, hier zie je de shimmer al wat beter. Het geeft toch nét even wat extra. I love it!

IMG_2635De lakken uit de Catrice Hip Trip collectie kosten €2,99 per stuk en bevatten 10 ml.

Heb jij lakken uit de Hip Trip collectie gekocht?

16 gedachten over “Catrice Hip Trip C05 Nude & Rude

Geef een reactie

