Essence Special Effect Toppers 15 + 16

IMG_2532De Essence Special Effect Toppers zijn altijd al grote favorieten geweest. Ik was dan ook razend enthousiast toen ik deze nieuwe exemplaren in het schap aantrof. Lees snel verder voor de swatches..

IMG_2683IMG_2683 - kopie

15 Glitter On Me (geswatcht over Pool Party At Night van Catrice) is een transparante lak met fijne zilveren glitters en glitterstaafjes in allerlei kleuren. Deze glitterstaafjes zijn holografisch en veranderen in een andere kleur in de zon. Een leuke, feestelijke topper! Het enige jammere aan dit lakje is dat de staafjes moeilijk verspreiden en zich op 1 plek ophopen. Ik draag 1 laagje op de bovenstaande foto’s.IMG_2547IMG_2547 - kopie

16 Cool Breeze (geswatcht over 234 van Paris Memories en Liquid Leather van China Glaze) heeft ook een transparante basis en bevat vrij grote, zeshoekige glitters.Op een lichte ondergrond zijn deze glitters warm van kleur, dus oranje, rood en roze. Op een donkere basis veranderen de glitters in blauw en groen. Ook dit keer weer 1 laagje, maar 2 laagjes zou ook goed kunnen.  Ik vind het effect erg gaaf, misschien leuk om op een gradient met extreem lichte en extreem donkere kleuren te dragen? IMG_2540

Ik weet niet wat jullie ervan denken, maar I’m lovin’ it! Beide toppers zijn heel leuk en fleuren een simpel creamy kleurtje helemaal op. Ook de prijs is om blij van te worden: slechts €1,89 voor 8 ml. En…..ik ga deze twee samen met nog wat andere kleurtjes weggeven bij 100 Bloglovin’ volgers! Blijf de site dus goed in de gaten houden…

Wat vind jij van deze toppers?

10 gedachten over “Essence Special Effect Toppers 15 + 16

Geef een reactie

