Hema 61 Chameleon Beige

IMG_2758Het zal jullie niet ontgaan zijn dat Hema met maar liefst 3 nieuwe nagellakcollecties is gekomen. Een daarvan is de Chameleon collectie, met 6 duochrome lakken. Chameleon Beige was meteen mijn favoriet en nam ik mee.IMG_2785IMG_2787

61 Chameleon Beige is een rosé gouden lak met roze gloed. Wanneer je 2 kleuren tegelijk kunt zien heet dit duochrome, dit is dus zeker een duochrome lakje! Goud en roze is een kleurencombinatie die je niet snel zult verwachten, maar ziet er wel heel chique uit. I just love it, het is echt wel iets waar je van moet houden, maar dat het bijzonder is is zeker.IMG_2778IMG_2786

Duochrome lakken hebben meestal een metallic finish, wat wilt zeggen dat ze fijne glitters bevallen en wat strepen achterlaten. Ook met deze lak is dat het geval. Ik vind het wel mooi, maar dat is een eigen persoonlijke smaak. Verder ging het lakken moeiteloos, het kwastje is precies wat ik fijn vind: vrij smal. Dekken deed het al na 2 laagjes, maar voor de foto’s heb ik nog een extra laagje aangebracht. Verder viel de droogtijd wel wat tegen, het droogt een stuk langzamer dan ik gewend ben.
IMG_2793

Is het geen beauty? Ik ben gek op deze mooie duochrome lak! Ik kan er uren naar staren. De kwaliteit is ook prima, het enige wat tegenvalt is de droogtijd, dus dat moet je er wel voor overhebben. De prijs-kwaliteit verhouding blijft wel top, de Chameleon lakken kosten €3,75 voor 11 ml.IMG_2761

Wat vind jij van duochrome lakken?

8 gedachten over “Hema 61 Chameleon Beige

Geef een reactie

