Bad Boys Like Glitter – Duo

IMG_2808Het is weer tijd voor een leuke duo, oftewel combinatie. Dit keer heb ik een glitterlakje gebruikt dat ik eigenlijk een beetje heb laten verstoffen in mijn stash, en heb ik daarbij een bijpassende basiskleur uitgekozen.IMG_2831IMG_2827

Essence 127 I Love Bad Boys is een blauw/groene kleur met felblauwe glitters. Het was net aan na 2 laagjes dekkend, hier en daar kun je nog wel een tip ontdekken, maar over het algemeen schijnt het niet meer door. Aanbrengen ging erg makkelijk en fijn met de nieuwe Essence kwast. De substantie was een klein beetje aan de dunne kant, maar lakte heel fijn. Helaas is deze kleur al snel weer uit de collectie gegaan en is het niet meer verkrijgbaar.IMG_2844IMG_2840

Paris Memories ??? (sticker was er al afgehaald) is een transparate lak met gouden glitterstaafjes en semi-holografische glitters. Op de foto’s draag ik 1 laagje. In tegenstelling tot Glitter On Me van Essence verspreiden de staafjes goed en krijg je er meteen heel veel in een laagje. Verder bracht het fijn aan, droogde het snel etc. Ik snap niet hoe dit lakje zo lang niet meer gebruikt kan zijn geweest, ik vind hem geweldig!

IMG_2814

Een feestelijke combinatie die toch wel voor elke dag geschikt is, ik ben tevreden! Ik weet zeker dat deze 2 lakken vaker zullen worden gedragen.

Wat vind jij van deze combinatie?

PS Ik heb de 100 Bloglovin’ volgers bereikt, woehoe! Aankomende woensdag komt er een winactie online.

10 gedachten over “Bad Boys Like Glitter – Duo

Geef een reactie

