Ice cream nail art + tutorial

IMG_2914De zomer is officieel begonnen! Aangezien het nog niet zulk goed weer is voor een palmboom nail art, heb ik besloten een ijsjes nail art te maken. Enjoy!Gebruikte producten:IMG_2925

Paris Memories 234 – Catrice Candy Shock C04 Vanilla Love – Color Club Get A Clue – Essence 146 That’s What I Mint – MAX striper Crรฉme – Catrice 220 Lost In Mud – China Glaze Liquid Leather – Essence stampy plate – dotting tool

Stap-voor-stap foto’s + beschrijving:

icecreamnailart

  1. Als eerste lakte ik mijn nagels wit
  2. Met een dotting tool heb ik pastelkleurtjes gestippeld en met de striper de basis van het hoorntje gemaakt
  3. Vervolgens bracht ik zwarte nagellak op het bovenste deel en donkerbruine lak op het onderste deel aan
  4. Ik schraapte de overtollige nagellak weg met een schrapertje
  5. Met de kleine kant van mijn stempelkussen pakte ik het plaatje en stempelde ik het preciรฉs op de plek waar ik de kleurtjes had aangebracht
  6. Als laatste heb ik nog wat stipjes aagebracht op de kale plekken

IMG_2912

Ik ben heel erg tevreden over het resultaat, het is precies zoals ik het in gedachten had. Van dichtbij zie je nog wat kleine foutjes, maar van verder af is dat bijna niet zichtbaar meer. ย Ik word helemaal vrolijk en krijg meteen trek in ijs, jullie ook?

Wat vind je van deze zomerse nail art?

28 gedachten over “Ice cream nail art + tutorial

  1. Setu Rohini

    I am speechless. The finish is AMAZING. The amount of effort and coordination between your hand painted stuff and stamping is great. How did you land the stamps exactly on the ice cream??

    1. Merel

      Thank you so much for your sweet words and compliments it means a lot to me! For the stamps I’ve used a very small stamper, and I put it as close as possible to the colored base of the ice cream. It takes some practise to aim well.

Geef een reactie

