WINACTIE: Win 2X nagellak setje

nagellaksetwinactieAangezien ik afgelopen week 100 Bloglovin’ volgers heb gehaald wil ik jullie bedanken met een leuke winactie. Ik geef 2 setjes met nagellak weg! Lees snel verder om te zien hoe je kans kunt maken…

Je kunt zelf kiezen welk setje je wilt winnen, dus 1 of 2.IMG_2849

Set1 bestaat uit:

  • Essence 109 Off To Miami
  • Essence Special Effect Topper 15 Glitter On Me (swatch)
  • Paris Memories Mini Goud (swatch)

Set 2 bestaat uit:

  • Essence 235 Absolutely Blue (swatch)
  • Essence Special Effect Topper 16 Cool Breeze (swatch)
  • Paris Memories Mini Roze

IMG_2863

Wat moet je verplicht doen?

  • Volg je me via Bloglovin’ en like dit artikel. Zet bij je reactie hoeveelste liker je was.
  • Laat een reactie achter en laat weten naar welk setje je voorkeur uitgaat. Vertel ook welke extra opties je hebt gedaan. Vermeld ook de link van je facebook/twitter/blog zodat ik het kan controleren.

Wat mag je doen? (voor elke stap krijg je meer entries)

  • Tweet het volgende op Twitter: Doe ook mee en maak kans op een nagellak setje! Klik hier voor alle info: https://blackbirdnails.wordpress.com/2013/06/23/winactie-win-2x-nagellak-setje/
  • Maak een status-update op FaceBook: Doe ook mee en maak kans op een nagellak setje! Klik hier voor alle info: https://blackbirdnails.wordpress.com/2013/06/23/winactie-win-2x-nagellak-setje/
  • Schrijf een blogpost over de winactie of maak een goed zichtbare sidebar (liefst met foto) IMG_2869

*Omdat ik dit keer 2 pakketjes moet gaan verzenden, gaat de winactie alleen door wanneer er minimaal 5 deelnames per set zijn. Is dus maar 1 van de 2 setjes meer dan 5 keer uitgekozen, dan wordt deze uiteraard wel verzonden.*

De winactie eindigt over 2 weken, dus 10 juli. De winnaars worden gemaild, zorg dus dat je een geldig e-mailadres invult!

Good luck!

29 gedachten over “WINACTIE: Win 2X nagellak setje

  1. Elke

    Leuke winactie! Ik zou graag setje 1 winnen. Ik heb het artikel geliked en ik was 4de. xxx Elke
    Trouwens: ik was je 100ste volger 🙂

  2. Jewelyz

    Leuke winactie Merel! Zelf heb ik beide glittercoats van Essence al, dus doe ik niet mee, laat liever anderen deze mooie lakjes winnen! 😉 Maar veel succes voor de rest!

  3. Tessa

    Ik doe mee!!
    Ik hou van nagellak ❤
    Ik zo het liefste setje 2 willen winnen, maar setje 1 is ook prachtig!!
    – ik volg je op bloglovin' (13de liker)
    – ik heb het op mijn facebook geplaats! (https://www.facebook.com/tessa.persoon.1)
    – Ik heb het op mijn blog (sidebar geplaatst) (www.all-by-tessa.blogspot.nl)
    – ik kan niet tweten want ik heb geen twitter!

    Xxx' Tessa

    P.S. Gefeliciteerd met je 100 volgers!!!!!

  4. Anita H.

    Ik doe graag mee voor setje 2 (vooral de blauwe nagellak vind ik top). Ik volg je op Bloglovin’, maar weet niet de hoeveelste liker ik was van het artikel. Verder nog getweet.

  5. Paula

    Gefeliciteerd met je 100ste volger!! Ik volg je al een tijdje en ben de 15e liker.
    Ik heb een voorkeur voor setje 2 met die leuke glitters!!

  6. Amber Dunhoft

    Ik ben 17e liker!! Ik doe zeker mee!! Ik heb voorkeur voor allebei de setjes ik vindt ze allebei heel erg leukk!! xx Amber

  7. Minke

    Hoi,

    Wat een leuke winactie! Ik volg je op bloglovin en was de 20e liker! Ik vind het 1e setje het leukst!

    Xx minke/nailart_xx

  8. Indy/NailsenBeautyByIndy/Mainiac

    Hee, Wat een leuke winactie, ik was je 21e liker. Ik vind setje 1 het leukst, dus daar ga ik voor.
    xxx Indy

  9. lotusnailart

    Hee merel! Leuke winactie ik zal beginnen dat ik setje 2 wil omdat ik die effect topper van essence op jou blog had gezien en ik moest hem hebben maarja bij ons ( HSJSHDEWJHFYDEWGDYWGEDW) kruidvathebben ze die weer niet zoals gewoonlijk! ik heb geet twitter sorry maar ik heb het vandweek op school enzo verteld! Hopelijk maakje nog meer artikels want je kan het heel goed! Ga zo door, succes met het kiezen && een fijn weekend. Xxjes lotus.

  10. kyra

    ik ben de 115de volger .
    wat een leuke winactie, ik ben al een tijdje bezig met nagels en word er steeds beter in 🙂
    het zou leuk zijn als ik het zou winnen voor mijn stash wat te vergroten.
    als ik een setje zou winnen zou het me niet uitmaken welke ik win.
    xxx kyra

  11. glasmetwater

    Hey! Ik volg je op bloglovin en ben de 24e liker! Mocht ik winnen, dan zou ik graag meedoen voor de tweede set! xoxo

  12. Kira

    Ik volg je al een lange tijd via bloglovin en ik ben nummer 27 die het bericht liked.
    Ik ga voor nummer 2, gewoonweg omdat het erg mooie topcoats zijn en omdat ik grote fan ben van de kleur!
    Ik heb het bericht tevens gedeeld op mijn facebookpagina.
    Dit is mijn facebook: https://www.facebook.com/kira.dekroon
    Erg leuke winactie, helemaal super!

Plaats een reactie