W7 96 Mosaic

IMG_2957Mosaic van W7 kwam al eerder langs in dit artikel, maar ik was nog lang niet uitgekeken op deze bijzondere lak, en bracht deze nogmaals aan. Omdat ik deze beauty wel een eigen artikel waard vind, laat ik hem nog eens aan jullie zien.IMG_2940IMG_2950

96 Mosaic is een jelly blauw lakje met roze en gele glitters. Jelly betekent dat het lakje niet zo goed dekt. Meestal is dat alleen maar vervelend omdat je dan meerdere laagjes moet aanbrengen, maar hierbij geeft het wel een leuk effect. Doordat ik 3 laagjes nodig had om het goed te laten dekken, werden de glitters van de eerste en tweede laag weer een beetje bedekt met blauw. Klinkt misschien raar, maar het effect is goed op de foto te zien.IMG_2944IMG_2951

W7 lakken zijn over het algemeen wel oké qua kwaliteit. Aanbrengen gaat fijn met het smalle kwastje, en de substantie werkt makkelijk mee. Dit lakje heeft van zichzelf een mooie glans, maar top coat maakt het toch wat af. De top coat is ook om een andere reden belangrijk, chippen doet het lakje al iets sneller dan de meeste lakken in dezelfde prijscategorie, maar dat moet je er wel voor over hebben.IMG_2956Een mooie, bijzondere lak voor een leuke prijs van €2,75. W7 lakken zijn verkrijgbaar bij de Op = op voordeelshop, hier vind je een filiaal bij jou in de buurt.

Wat vind jij van Mosaic?

16 gedachten over “W7 96 Mosaic

  1. Linda

    Het is een super lakje, daarom heb ik hem ook, ik combineer hem vaak met een aqua blauwe lak en dat staat ook mooi. Maar zo vind ik het ook een erg mooi.

Geef een reactie

