Gekocht, gekregen, gewonnen in juni

IMG_3057

Het lukt me steeds beter om af te kicken van nagellak kopen. In de maand juni stond de teller op 3, + nog 5 lakken die ik had gewonnen. Deze laat ik jullie vandaag allemaal zien.IMG_3075

Allereerst 2 Catrice lakken, namelijk 36 Mint Me Up en C05 Nude & Rude uit de Hip Trip LE. Deze kocht ik tijdens het nagelfestival bij Trekpleister, waar alle lakken 1+1 gratis waren. Aangezien ik bij het Kruidvat nagelfestival al een hoop had gekocht, wilde ik er in eerste instantie geen gebruik van maken. Nadat ik de nieuwe Catrice limited edition zag, dacht ik daar wel anders over! Behalve Nude & Rude nam ik ook Mint Me Up mee, deze had ik zelf al, dus misschien als cadeau of in een winactie?IMG_3078

Deze lakken won ik bij Mariska. De eerste twee Essence lakken heten 135 I’m Bluetiful en 143 I’m The Boss. Het NYC lakje heet Bowery Black. Vooral over I’m Bluetiful was ik meteen enthousiast, nadat ik het artikel van de winactie zag heb ik meteen gezocht of ik ‘m nog op marktplaats of een blogsale kon krijgen. Volgens mij zijn alledrie de lakken niet meer verkijgbaar, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.IMG_3073

Dan zijn we nu alweer aangekomen bij de laatste 3 lakken. De Hema Chameleon lak kocht ik tijdens de Hema vriendenkoopavond en kwam al op de site langs. Wil je hem nog even zien, klik dan hier. De What The Flock Tomb of Djer (een hele mond vol) top coat won ik bij Laura. Deze bevat echt goudstukjes. Die ga ik zeker snel dragen! De laatste is een holo polish van BornPrettyStore, zij verlootten 100 holografische lakken en ik was รฉรฉn van de gelukkige winnaars. Hopelijk komt de zon snel, want het holografische effect is heel sterk.IMG_3053

Valt heel erg mee toch? Ik ben in ieder geval heel erg blij met mijn nieuwe aanwinsten!

Hoeveel nagellak koop jij gemiddeld per maand?

18 gedachten over “Gekocht, gekregen, gewonnen in juni

  1. Bibiane

    In de winkel koop ik enkel nagellak als de nieuwe collectie er is of een nieuwe LE. Verder online vaak. Gemiddeld denk ik zo’n 5 lakjes per maand ongeveer…

Geef een reactie

