What The Flock Tomb Of Djer top coat

IMG_3094Op het gekregen, gekocht, gewonnen artikel van deze week kreeg ik een aantal enthousiaste reacties over de Tomb Of Djer top coat, een transparante lak met gouden stukjes van 22 karaat. Zelf was ik natuurlijk ook erg benieuwd en probeerde het zo snel mogelijk uit…

De top coat is geswatcht over 2 laagjes Shabby Drab van Color ClubIMG_3124IMG_3139

Deze top coat met echte gouden stukjes heeft zeker weten een hoog wow-gehalte. De hype rondom dit soort top coats begon met The Man With The Golden Gun van OPI, een top coat die gelimiteerd werd uitgebracht en nogal aan de prijzige kant was (€39,95!). Hierna kwamen wat andere merken met hetzelfde idee, ook What The Flock, met de prijs van €15,00 per flesje. Volgens mij is het verschil nauwelijks tot niet te zien, een echte dupe! De gouden stukjes zijn namelijk ongeveer even groot en de flesjes bevatten ongeveer dezelfde hoeveelheid goud. Deze top coat heeft zelfs 22 kt goud en die van OPI 18 kt.IMG_3135IMG_3140

Het aanbrengen ging zoals bij iedere top coat, makkelijk. Toch moet je wel opletten dat de dunne substantie niet uit gaat lopen in de nagelriemen. Ook al noemt het zichzelf een top coat, ik zou er wel een extra laagje van een ander merk top coat aanbrengen. Het zou toch zonde zijn als de goud stukjes er al snel afgaan! Gelukkig zit er veel in het flesje en denk ik niet dat het ooit op gaat raken. Navullen kan trouwens ook nog, je kunt ervoor kiezen om er een extra velletje, buisje en trechtertje bij te bestellen.

IMG_3109

Ik heb mijn gouden top coat gewonnen bij NailsbyLaura, maar het is ook verkrijgbaar in de What The Flock webshop. Voor het bovenstaaned setje betaal je €20,00, voor een los flesje €15,00.

Wat vind jij van top coat met gouden stukjes?

17 gedachten over “What The Flock Tomb Of Djer top coat

Geef een reactie

