Update rondom BlackbirdNails

update

Vandaag is het tijd voor een update rondom de site. Er zijn wat dingetjes die ik jullie wil laten weten en dingetjes die ik jullie wil vragen. Lees dus snel verder!

Vakantie

Yes, ik heb eindelijk vakantie! Het enige wat ik nog moet doen voor school is het inleveren van mijn boeken en het ophalen van mijn rapport. Ik heb nu dus veel meer tijd om te bloggen, yay! Ik denk dat ik het plaatsen van een nieuw artikel wel op dezelfde dagen houd, maar dat ik dan wat meer tijd besteed aan de artikelen.

beach-love-sea-summer-surf-Favim.com-340147_large

YouTube

Omdat ik nu vrij heb, heb ik weer tijd om nieuwe filmpjes voor jullie op te nemen. Ik heb mijn kanaal, Blackbirdnails, behoorlijk laten verwaarlozen omdat ik gewoon geen tijd had om nieuwe tutorials op te nemen en te bewerken. Jullie kunnen dus flink wat nieuwe filmpjes verwachten! Heb je nog een leuk idee voor een filmpje, laat het me weten! Ik zou het erg leuk vinden als je je op mijn kanaal zouden willen abonneren, dit is gratis en zo ben jij de eerste die het nieuwe filmpje ziet. Klik hier.

Winactie

De winactie waarbij ik 2x een nagellaksetje verloot is bijna ten einde. Je hebt nog tot woensdag om mee te doen. Gemist? Klik snel hier om kans te maken op 1 van de 2 setjes. De winnaar wordt donderdag gemaild.tumblr_mccg41GE7m1rbuutho1_500_large

Thank you

Bij deze wil ik iedereen heel erg bedanken voor het lezen, het reageren, het volgen etc. van BlackbirdNails. Ik vind het onwijs leuk en gezellig en dat komt allemaal door jullie, thanks daarvoor! Bij deze krijgen jullie allemaal een virtuele hug.

Heb jij nog verzoekjes voor een YT tutorial?

4 gedachten over “Update rondom BlackbirdNails

Geef een reactie

