Essence 112 Time For Romance

IMG_3205 (2)

De meesten van jullie weten dat ik dol ben op budgetlakken. Voor mij geen luxe lakje van 1 euri, maar gewoon een simpel Essence lakje maakt mij blij. En dat is nou precies het geval bij Time For Romance, een prachtige lak voor een nog betere prijs…IMG_3221IMG_3229

Time For Romance is een bourdeaux kleur met fijne holografische en chunky lichtroze glitters. De hele fijne holografische glitters lijken een beetje vreemd tussen de chique kleur, maar geven een verassend mooi effect. De combinatie van alles maakt de lak tot een echt plaatje. De finish is een beetje vergelijkbaar met de Sand Style lakken van OPI, wat aan de korrelige kant dus. Ik draag op de bovenstaande foto 2 laagjes.IMG_3278IMG_3281Dit is het resultaat met 2 laagjes top coat. Het ‘zandeffect’ is zo goed als verdwenen en er is een mooie glans ontstaan. Het aanbrengen van de lak ging fijn en soepel, wat niet altijd het geval is met glitterlakken. Het kwastje is vrij breed en rond afgesneden, ik heb er geen klachten over. Verder kan ik geen minpuntje bedenken…. het verwijderen gaat wel wat lastig en kost meer tijd, maar dat hebben alle glitterlakken wel.

IMG_3216

Kortom, een onwijs mooie lak voor een hele leuke prijs. Essence lakken koop je bij Kruidvat voor €1,69.

Heb jij Time For Romance al in je stash?

11 gedachten over “Essence 112 Time For Romance

  1. naelisa

    Wauw.. gorgeous! Dat had ik niet verwacht toen ook de eerste foto zag. Dacht dat het een heel sheer lakje zou zijn, maar ik vind het echt prachtig! En absoluut zeker voor die prijs!

Geef een reactie

