NOTD Fuzzy in Green – BNF middag

IMG_3422

Afgelopen zaterdag was ik, samen met een paar andere nail art lovers door Ramona uitgenodigd om in haar salon te komen. We hebben een gezellige middag gehad en hebben uiteraard onze nagels voorzien van iets leuks. Hetgene wat ik heb gemaakt laat ik vandaag zien.IMG_3427

Uit Ramona’s enorme stash koos ik een groen Inglot kleurtje, het nummer daarvan weet ik niet precies uit mijn hoofd. Hier heb ik 2 laagjes van aangebracht. Vervolgens heb ik er een laagje van de Sally Hansen Fuzzy Coat, Fuzz Sea overheen gelakt. Het leuke is dat deze collectie nog helemaal niet in de winkels ligt, en ik dus één van de eersten ben die het draagt. IMG_3426

Als echte nail art addict kon ik het natuurlijk niet hierbij laten, ik heb wat rhinestones uitgezocht en die op de hoekjes van mijn nagels geplakt. Met een manicurestokje en een donkergroene Magnetics striper heb ik wat random stipjes geplaatst. Et voilà! Een vrolijke, eigenwijze combinatie die ik zeker nog even een tijdje op mijn nagels laat zitten! Ik word er helemaal vrolijk van wanneer ik ze weer zie.

beautynailsfun

Hierbij nog even een sfeerimpressie van de gezellige middag. Naast het lakken en versieren van onze nagels hebben we voluit gekletst en genoten van wat lekkers. Ik heb ook flink wat inspiratie opgedaan door het snuffelen in de bak met voorbeelden. Bedankt Ramona, voor de gezellige middag! Oh, en mocht je je nog afvragen waar ik op de foto sta, helemaal rechts verscholen. 🙂

Wat draag jij nu op je nagels?

6 gedachten over “NOTD Fuzzy in Green – BNF middag

  1. Jewelyz

    Oh wat een leuke nagels! Die Fuzzycoat van Sally Hansen lijkt me echt geweldig, vind alle kleurtjes zo leuk en vrolijk! Kan niet wachten tot ze in de winkel liggen hihi.
    En op de foto’s zag het er erg gezellig uit 😀

Geef een reactie

