Casuelle persbericht

CasuellepersberichtNagellaklovers opgelet! In dit persbericht vertel ik jullie over het merk Casuelle, een merk met 6 mooie collecties die helemaal budgetproof zijn. De collecties heten Neon, Top Coat, Colour Changing, Pearly, Magnetic en Shine en hebben mijn hart al veroverd.

casuelleneon

Neon collectie: Vier knallende neon nagellakken in de kleuren: roze, koraal, groen en geel. Verkoopprijs €2,50.

Op dit moment is neon nagellak helemaal hot & trendy. Ikzelf vind neon nagels er heel gaaf uitzien en vooral het neonroze lakje staat hoog op mijn wishlist! 

casuelletopcoatTopcoat collectie: Verschillende topcoats met glitters of glans in de kleuren: goud, multicolor, zilver en parelmoer. Verkoopprijs €2,50.

Toevallig heb ik heb ik het lakje rechtsboven al in mijn bezit en wauw, I love it! De swatch kun je hier terugvinden. Voor de rest spreekt het gouden glitterlakje mij ook aan.casuellecolorchange

Color change collectie: Nagellak die van kleur verandert! In de vier kleuren: paars, donkerpaars, roze en grijs. Verkoopprijs €2,70

Tegenwoordig hoor je ook wel eens van nagellak die van kleur verandert wanneer je in ander licht staat, je nagels onder water doet of wanneer je vingers warmer of kouder zijn. Ik heb er nog geen in bezit, maar ben er wel erg benieuwd naar!
casuellepearly

Pearly collectie: Parelmoer nagellakken in de vier mooie kleurtjes rood, bruin, paars en lichtroze. Verkoopprijs €2,50.

Met parelmoer lakken heb ik een haat-liefde verhouding. Ik vind de kleuren persoonlijk niet mooi genoeg om uit te proberen.
casuellemagnetic2

Magnetic collectie: Tover bij deze nagellakken met het magneet (in de dop) een mooi design op je nagels! In de kleuren goud, aubergine, paars en blauw. Verkoopprijs €3,00.

Van magnetische lakken ben ik nooit zo’n enorme fan geweest. Ik moet wel zeggen dat de kleuren mij wel aanspreken. Vooral het lakje linksonder doet mij twijfelen!casuelleshineonmecol

Shine on me collectie: Extra glanzende nagellakken met microglittertjes die verschillende kleuren hebben. Verkrijgbaar in rood, groen, blauw en paars. Verkoopprijs   €2,70.

Naar de Shine lakken ben ik het meest benieuwd hoe ze er op de nagels uit zullen zien. Volgens mij is de paarse lak ook een beetje duochrome, die lijkt me wel wat!

casuelleheader

Alle zes de collecties zullen te koop zijn op webshop PolishAholic, een gloednieuwe nagellakwebshop met leuke merken en lage verzendkosten. Vergeet niet kortingskode kortingblackbird15 te gebruiken voor 15% korting op je bestelling!

Welke collectie spreekt jou het meest aan?

11 gedachten over “Casuelle persbericht

  1. Sonja

    die verkleurende lakken werken super goed, heel leuk effect. Vooral als je vingers net van koud naar warm gaan, of andersom, dan heb je een mooi verloop op je nagels!
    Ook de magnetische nagellakken werken erg goed, in tegenstelling tot sommige andere merken.
    De pearly collectie is ook heel goed, dekt in één keer en heeft mooie kleuren.

Geef een reactie

