WIC by Herôme – Pune

IMG_3445

Een paar weken terug had Bruna een actie waarbij je een gratis WIC by Herôme lakje kreeg wanneer je 2 bepaalde soorten tijdschriften kocht. Natuurlijk liet ik deze actie niet schieten, en werd ik de eigenaresse van Pune.IMG_3493IMG_3495

Pune is een lakje uit de Magical India collectie van WIC by Herôme van een paar maanden geleden. Het heeft een grauwig blauwe kleur met veel verschillende kleuren glitter door elkaar. Om eerlijk te zijn vind ik de lak er mooier uitzien in het flesje dan op de nagel, maar daar wil ik echt niet mee zeggen dat het er op mijn nagels niet mooi uitziet! Ik vind het een mooie en bijzondere combinatie van kleuren die mijn nagels laten schitteren.IMG_3489IMG_3470De dekking van Pune is prima, na 2 laagjes kun je alleen nog maar van dichtbij de tip zien. De droogtijd viel ietsjes tegen, maar was eigenlijk wel oké. Het aanbrengen ging wel heel fijn, het kwastje is plat en recht afgesneden en werkte buiten verwachting fijn. De kwast is wel nogal lang, maar dat is iets waar je gewoon even aan moet wennen. Het enige minpuntje is de houdbaarheid van de lak, na 1 dag kwamen er toch weer wat chips tevoorschijn. IMG_3451

Afgezien van het chippen kan ik deze Indiase beauty toch wel aanraden. WIC by Herôme lakken kosten €7,50 p.s. en zijn te vinden bij een Douglas filiaal en bol.com.

Heb jij WIC by Herôme lakken in je stash?

11 gedachten over “WIC by Herôme – Pune

Plaats een reactie